موبایل

بهترین گوشی های سامسونگ از 4 میلیون تا 8 میلیون تومان

سامسونگ یکی از شرکت های معروف تکنولوژی می باشد که در دسته بندی های مختلف فناوری محصولات با کیفیت تولید می کند. گوشی موبایل هوشمند یکی از محصولات پرفروش سامسونگ می باشد به طوری که بخش بزرگی از بازار گوشی موبایل را این شرکت تامین می کند. سامسونگ تلاش می کند تا مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند را برای تمام سلیقه ها و تمام طبقات جامعه تولید و عرضه کند تا تمام افراد بتوانند از تکنولوژی های به روز استفاده کنند.

سامسونگ گلکسی A04s

گلکسی A04s طراحی ساده ای دارد و هیچ ویژگی عجیب و غریبی برای خودنمایی ندارد. پشت آن از پلاستیک براق ساخته شده است و پنل جلویی آن کمی گرد می باشد. پشت پلاستیکی آن باعث می شود لک های آزار دهنده اثر انگشت باقی بماند. بنابراین هر از گاهی گوشی خود را با دستمال باید تمیز کنید. Galaxy A04s با وزن 195 گرم، 9.1 میلی متر ضخامت دارد که کمی ضخیم تر از دیگر رقبای میان رده خود است. از سوی دیگر A04s طراحی بهتری نسبت به A03s برخوردار است. Samsung Galaxy A04s دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD است که از نرخ رفرش 90 هرتزی پشتیبانی می کند. PLS توسط سامسونگ تولید می شود و آن ها ادعا می کنند که پنل های PLS دارای زاویه دید بهتر، افزایش 10 درصدی روشنایی، کاهش 15 درصدی هزینه های تولید، افزایش کیفیت تصویر و امکان پنل های انعطاف پذیر در مقایسه با پنل های IPS می باشد.

سامسونگ Galaxy A04s
سامسونگ Galaxy A04s

Samsung Galaxy A04s یک دستگاه ارزان قیمت می باشد و ممکن است ارزان ترین گوشی هوشمند گلکسی موجود باشد. A04s نسبت به A03s پیشرفت های خوبی داشته است زیرا دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا، دوربین اصلی قابل قبول و عمر باتری است. یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی سیستم دوربین سه گانه سامسونگ گلکسی A04s را تشکیل می دهند. همچنین باتری 5000 میلی آمپری در A04s می تواند عمر باتری عالی را ارائه دهد.

سامسونگ گلکسی A14

اگر به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت هستید، گلکسی A14 سامسونگ یک گزینه قابل اعتماد و مطمئن می تواند باشد. این گوشی در کنار بهترین گوشی های اندرویدی با قیمت مناسب حرکت می کند و نسبت به دیگر گوشی های هوشمند با این قیمت امکانات و ویژگی های بیشتری دارد. گلکسی A14 مانند دیگر گوشی های سامسونگ بدون شارژر در جعبه عرضه می شود. این بدان معناست که برای شارژ کردن دستگاه خود باید یک شارژر جداگانه خریداری کنید. سری گلکسی A میان رده محبوب گوشی های هوشمند سامسونگ هستند و A14 مدل پایه این سری است. سامسونگ این سری از گوشی های خود را در نسخه های 5G و 4G ارائه می دهد. Galaxy A14 در دو نسخه با ظرفیت ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی موجود است. علاوه براین سامسونگ A14 در سه رنگ مشکی، نقره ای و سبز عرضه شده است.

سامسونگ Galaxy A14
سامسونگ Galaxy A14

گلکسی A14 یک گوشی بزرگ به حساب می آید که دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین گلکسی A14 دارای دوربین سه گانه است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو تشکیل شده است. مهم ترین ایراد عدم وجود دوربین فوق عریض در این گوشی هوشمند است. طبق معمول در این رنج قیمت قاب گوشی سامسونگ گلکسی A14 از پلاستیک ساخته شده و مانند دیگر گوشی هایی که دارای جنس پلاستیک هستند اثر انگشت بر روی آن باقی می ماند.

سامسونگ گلکسی A23

گلکسی A23 یکی دیگر از گوشی های هوشمند میان رده مقرون به صرفه سامسونگ است. این گوشی هوشمند در سال 2022 معرفی شد. این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 همراه با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی پشتیبانی می کند. Samsung Galaxy A23 دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو سنسور عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی است. گلکسی A23 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می کند.

سامسونگ Galaxy A23
سامسونگ Galaxy A23

A23 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است که مناسب برای تماشای فیلم و انجام بازی می باشد. وضوح تصویر و نسبت تصویر با هم برابر هستند تا تجربه ای همه جانبه را برای کاربر فراهم کند. هر فرد به طور متوسط بیش از چهار ساعت در روز را با تلفن خود می گذراند که 28 ساعت در هفته، 112 ساعت در ماه و 1460 ساعت در سال است. به همین دلیل داشتن صفحه نمایشی که بتواند تحت هر شرایط نوری فشار چشم را در طول استفاده طولانی مدت کاهش دهد می تواند کمک خوبی برای کاربران باشد، به همین دلیل در گلکسی A23 شاهد فناوری Eye Comfort Shield هستیم که برای کاهش فشار چشم هنگام کار با گوشی هوشمند به کار رفته است.

سامسونگ گلکسی A24 4G

گلکسی A24 4G یک گزینه بسیار مقرون به صرف است که ارزش بررسی و خرید آن است. Galaxy A24 یک گوشی مقرون به صرفه با صفحه نمایش روان، دوربین های خوب و عمر باتری طولانی می باشد. این گوشی هوشمند دارای حافظه های داخلی 6، 8، 128 گیگابایت می باشد و بر روی سیستم عامل One UI 5.1 و اندروید 13 اجرا می شود. Samsung Galaxy A24 در رنگ های مشکی، سبز، گرادیان آبی و قرمز تیره عرضه شده است.

سامسونگ Galaxy A24 4G
سامسونگ Galaxy A24 4G

از نظر طراحی به نظر می رسد که گلکسی A24 به ظاهر خاص خود برای گوشی های سری A پایبند است. قسمت پشتی گوشی شبیه گلکسی اس 23 سامسونگ است که یک حلقه دوربین سه گانه را روی یک صفحه تخت به همراه لوگوی سامسونگ در پایین نمایش می دهد. همچنین Samsung Galaxy A24 دارای تنظیمات دوربین همه کاره با پیکربندی دوربین پشتی سه گانه است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ،PDAF و OIS است. همراه آن یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. در قسمت جلویی دستگاه از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهره می برد.

سامسونگ گلکسی M33 5G

گلکسی M33 5G یکی از جدیدترین محصولات سری M گوشی های هوشمند سامسونگ است که مجهز به اتصال فوق سریع 5G، سیستم دوربین چندگانه، فضای ذخیره سازی مناسب و پردازنده ای توانا می باشد. فریم M33 5G از پلاستیک مات ساخته شده است. بنابراین هیچ اثر انگشتی بر روی آن نمی ماند. M33 5G دارای صفحه 6.6 اینچی با رزولوشن 2408 در 1080 و فرکانس 120 هرتز است. خود پنل به جای صفحه نمایش های معمولی AMOLED که در گوشی های هوشمند میان رده می بینیم، از TFT استفاده می کند. علیرغم عدم وجود صفحه نمایش AMOLED پوشش رنگی با sRGB %99.6 و DCI-P3 %97.60 فوق العاده است.

سامسونگ Galaxy M33 5G
سامسونگ Galaxy M33 5G

این گوشی هوشمند دارای چهار دوربین در پشت است که دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز 2 مگاپیکسلی برای عمق و ماکرو می باشد و لنز دوربین سلفی 8 مگاپیکسل دارد. برنامه دوربین Galaxy M33 5G از همه حالت های استاندارد مانند پرتره، حرفه ای، پانوراما، ماکرو، حرکت آهسته و Hyperlapse پشتیبانی می کند. سامسونگ حالت های دیگری مانند Single Take و Gun را نیز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا