موبایل

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8 مجهز به دوربین دوگانه خواهد شد

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8 مجهز به دوربین دوگانه خواهد شد همچنین این اسمارت فون دارای مشخصات فنی منحصر به فردی می باشد که می توان به باتری قدرتمند و صفحه نمایشی با رزولوشن 4K اشاره کرد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8

به نظر استفاده از دوربین دوگانه در گوشی های هوشمند در حال بالا رفتن است و بعد از ال جی وهواوی شایعات متعددی در مورد آیفون 7 پلاس شنیده می‌ شود که گویا قرار است با دو دوربین در پشت بدنه گوشی عرضه شود. اما خبرهایی در مورد سامسونگ گلکسی S8 داریم که به ما می ‌گویند غول کره ای بازار نیز در آخرین کهکشانی خود سراغ این ساختار خواهد رفت.

طبق معمول این روزهای بازار اولین شایعات از سرزمین چین می ‌آیند و به نظر سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 خود را با دوربین دوگانه در پشت عرضه خواهد کرد و این ماژول در یکی از زیر مجموعه های سامسونگ با نام (Samsung Motors (Semco طراحی و ساخته خواهد شد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8

در روزگاری هم هستیم که میزان اشتیاق تولید کنندگان محتوا و همچنین کاربران به سمت تکنولوژی VR نیز روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر دوربین دوگانه صحبت هایی هم مطرح شده است که این گوشی نمایشگری با رزولوشن 4K یا همان 3840 در 2160 پیکسل خواهد داشت. همانطور که مشخص است این تعداد پیکسل و تأمین انرژی آنها نیاز به باتری قدرتمندی خواهد داشت و اگر سامسونگ سراغ این ایده برود مسلماً باید در تأمین انرژی این گوشی و طراحی باتری آن نیز منتظر اتفاقات بزرگی باشیم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8

علاوه بر موارد فوق در مورد چیپست اینگوشی موبایلهم باید منتظر نسل بعدی چیپست های پردازشی کوالکام یعنی Snapdragon 830 باشیم. این چیپست از لیتوگرافی 10 نانومتری FinFET استفاده خواهد کرد که قدرت آن به نسبت نسل قبلی یعنی Snapdragon 820 خواهد داشت و در بعد انرژی مصرفی نیز شاهد کاهش مصرف توان خواهیم بود. البته احتمال می‌ رود که دوباره مانندگوشی موبایل سامسونگ گکسی اس 7، سامسونگ اس 8 را نیز با دو نوع چیپست روانه بازار کند و در مدل های دیگر گوشی از چیپست ساخت خود که نسل دوم چیپست های با پردازنده نوع Mongoose باشد استفاده کند.

در مورد قابلیت های دیگر مانند ضد آب بودن و استاندارد های محافظتی و نوع بدنه نیز هنوز اطلاعاتی در دست نیست ولی با توجه به انتظار کاربران و دگرگونی های آینده بازار، منتظر اتفاقات جدید باشیم.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. اینکه این شرکت بخواهد پرچمدار خود را دوگانه بزند شاید دور از انتظار نمی رفت زیرا رقیبان خود را اینگونه دیده و شاید این نوع دوربین در وهله اول خوب باشد ولی نباید از این بگذریم که پشت گوشی را با صحنه متفاوت و شاید بد مواجهه کند البته امبدوارانه باید منتظر بود که دوربین آن خیلی بهتر از مدل پیشرفته s7 باشد و همانطور که ای تی بازار گفت اگر از دو پردازنده های متفاوت استفاده کند و یا اینکه فقط از پردازنده اکسینوز خود استفاده کند دور از انتظار نیست .

  2. با سلام و خسته نباشید
    به نظ من سامسونگ بهتر گوشی موبایل و قوی و قدرتمنده و این گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8با طراحی زیبا و مشخصات خوب و خاصی که داره میتونه مشتریای زیادی و به خودش جلب کنه علاوه بر این برند سامسونگ با رنج قیمت هواوی میتونه جای هواوی هم چر کنه امیدوارم این گوشی خوب در ای تی بازار برای فروش عرضه ش با تشکر

  3. با سلام
    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8 مجهز به دوربین دوگانه خواهد شد که مدل های قبل این گوشی طرفداران زیادی داشت و قیمت این گوشی ها گران است. گوشی گلکسی اس 8 دارای دوربین دوگانه است.

  4. سلام گوشی های گلکسی سری اس حرف ندارن و خوشحالم ک سامسونگ با ایفون رقابت میکنه و خیلی جاها هم ازاون بهتره و با ساختن گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8 باز ثابت کرد که سامسونگ همیشه حرفی برای گفتن داره دو دوربین داشتن در پشت گوششی خیلییی باید جالب باشه ممنون از ای تی بازار بخاطر خبر خوبی که داد

  5. با سلام گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8 مجهز به دوربین دوگانه خواهد شد همچنین این اسمارت فون دارای مشخصات فنی منحصر به فردی می باشد که می توان به باتری قدرتمند و صفحه نمایشی با رزولوشن 4K اشاره کرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.این گوشی نمایشگری با رزولوشن 4K یا همان 3840 در 2160 پیکسل خواهد داشت. همانطور که مشخص است این تعداد پیکسل و تأمین انرژی آنها نیاز به باتری قدرتمندی خواهد داشت و اگر سامسونگ سراغ این ایده برود مسلماً باید در تأمین انرژی این گوشی و طراحی باتری آن نیز منتظر اتفاقات بزرگی باشیم.سامسونگ اس 8 را نیز با دو نوع چیپست روانه بازار کند و در مدل های دیگر گوشی از چیپست ساخت خود که نسل دوم چیپست های با پردازنده نوع Mongoose باشد استفاده کند.ر مورد قابلیت های دیگر مانند ضد آب بودن و استاندارد های محافظتی و نوع بدنه نیز هنوز اطلاعاتی در دست نیست ولی با توجه به انتظار کاربران و دگرگونی های آینده بازار، منتظر اتفاقات جدید باشیم.

  6. ممنونم از خبر خوبتون… با توجه به متن خبر واقعا گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8 بی نظیره و از لحاظ مشخصات فنی هم حرف نداره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا