موبایل

گوشی های موبایل ال جی در انتهای راه

اخبار و گزارشاتی که در چند روز اخیر منتشر شد نشان می دهد که بخش تولید گوشی موبایل ال جی رو به تعطیلی می رود. کاملا واضح است که دوام آوردن در بازار گوشی های هوشمند این روزها کار بسیار دشواری است. کمپانی هایی مثل نوکیا و بلک بری رسما در این بازار شکست خوردند و کمپانی مثل اچ تی سی هنوز نیمه جانی در این بازار دارد. بنابراین مواجهه و رقابت با غول های بزرگی مانن آیفون و سامسونگ طراحی و تنوع بسیار زیادی را می طلبد. از چندین ماه پیش اخبار و حواشی در مورد پایان راه گوشی های موبایل ال جی به گوشی می رسید. اما در گزارشات رسمی تری به نظر می رسد بخش موبایل شرکت خوشنام LG پایان راه را پذیرفته است.

ال جی در حال ترک اندروید به نفع دیگر شرکت ها

لیست قیمت گوشی موبایل ال جی

آیا گوشی موبایل ال جی سزاوار از بین رفتن است؟

در سال های ابتدایی که گوشی موبایل هوشمند در بین کاربران رواج پیدا کرده بود کمپانی ال جی در بین پنج تولید کننده برتر این محصولات بود. اما رفته رفته و با قدرت گرفتن شرکت های دیگر تولید کننده موفقیت از آن برندهایی بود که کیفیت بهتری ارائه می دادند. عملکرد شرکت LG در تولید موبایل ال جی موفقیت چندانی نیافت. در گزارش های رسمی هم اعلام شد که این شرکت برای سال های متمادی ضررده بوده است.

بنابراین سیاست این شرکت بر این مبنا قرار گرفت که بخش موبایل آن را تعطیل اعلام کنند. ال جی در آخرین تلاش خود اقدام به طراحی مدل گوشی موبایل انعطاف پذیری نمود اما متاسفانه نتوانست راه کمکی برای دوام بخش موبایل ال جی باشد. گوشی موبایل وینگ که به صورت تاشو به بازار روانه شد یکی از نمونه های خاص در بین گوشی های موبایل تاشو بود.

آیا گوشی موبایل ال جی سزاوار از بین رفتن است

واگذاری یا تعطیلی بخش موبایل LG

بعد از رونمایی گوشی وینگ مدیران این شرکت ظاهرا به دنبال واگذاری این بخش به مشتری هایی بودند. اما متاسفانه این تلاش هم فایده نداشته است و به زودی شاهد تعطیلی رسمی تولید گوشی هوشمند ال جی خواهیم بود. در چند ماه اخیر شایعاتی که در مورد تولید گوشی رول شونده ال جی هم وجود داشت کم کم به انزوا رفت و در مدت اخیر خبر جدیدی در مورد گوشی موبایل رول شونده ال جی نشنیدیم. سال قبل که گوشی موبایل پرچمدار V60 ال جی رونمایی شد به نظر می رسید که این گوشی موبایل یک جایگزین داشته باشد که تا کنون خبری در مورد حضور یک پرچمدار دیگر از این خانواده به گوش نرسیده است.

واگذاری یا تعطیلی بخش موبایل LG

شرکت LG مانند تمام برندهایی که گوشی اندروید تولید می کنند، با ایده ‌های عجیب و غریب خود این سیستم عامل را بهتر کرده است. نمایشگرهای سه ‌بعدی در گوشی، گوشی‌ های گیمینگ با تراشه ‌های انویدیا و نرم ‌افزاری که هنگام بازی بیشتر بخش ‌های موبایل را غیرفعال می ‌کند، همگی تعدادی از ایده ‌های LG هستند. اما به هر دلیل این شرکت گام های آخر را در این عرصه بر می دارد. این شرکت هرچند در عرصه گوشی های هوشمند موفقیتی به دست نیاورد اما در زمینه تجهیزات کامپیوتر مانند مانتیور کامپیوتر و لوازم خانگی موفق عمل کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خب خدایی این گوشی تاشو دو مانیتوره چی بود؟ واقعا ال جی چرا فکر کرد با این طرح میتونه قسمت موبایل کمپانیش رو نجات بده؟ بازار داره بسمت سادگی و سهولت میره… چیزی که روز به روز سامسونگ و اپل و شیائومی دارن براش رقابت میکنن ولی بعضی شرکت های سازنده گوشی اصلا به این مسئله دقت نمیکنن و دنبال مشتری خاص میرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا