موبایل

گوشی موبایل اوکیتل K3 دارای باتری بزرگ و قدرتمند

جدید ترین گوشی موبایل Oukitel دارای ظاهری خمیده و باریک بوده ولی به باتری بزرگی مجهز شده است که از نظر شارژدهی رضایت مشتریان را جلب می کند همچنین گوشی هوشمند K3 با چهار دوربین با کیفیتی که دارد عکس های بی نظیری را نیز ثبت خواهد کرد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل K3 اوکیتل

لیست قیمت گوشی موبایل

شرکت Oukitel قصد دارد جدید ترین گوشی موبایل خود را رونمایی کند این گوشی هوشمند شبیه هیچ کدام از موبایل های قبلی شرکت Oukitel نبوده و به ‌صورت خمیده طراحی شده است. صفحه نمایش گوشی موبایل K3 اوکیتل 5.5 اینچی با رزولوشن FHD و تولید شرکت شارپ می باشد و برای محافظت بیشتر صفحه نمایش از گلس ‌های شرکت Asahi استفاده شده است. خمیده بودن گوشی موبایل در دو طرف و همچنین طراحی خوب فریم باعث می شود که موبایل در دست بهتر و راحت ‌تر نگه داشته شود.

گوشی موبایل K3 از چهاردوربینبه‌ صورت یک دوربین دوگانه در جلو و یک دوربین دوگانه در پشت بهره می‌ برد. سنسور اصلی هر دو دوربین 13 مگاپیکسلی بوده و سنسور دوم دوربین ‌ها نیز 2 مگاپیکسل می باشد. این دوربین کیفیتی هم چون دوربین SLR را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد.

گوشی موبایل K3 اوکیتل

گوشی هوشمندOukitel K3 نسبتا باریک و نازک می باشد ولی با این وجود باتری فوق العاده بزرگی خواهد داشت. طبق ادعا شرکت Oukitel باتری عرضه شده از نظر شارژدهی و عملکرد بهینه می باشد. کمپانی اوکیتل برای ایجاد ارتباط بیشتر با کاربران، از آن ‌ها دعوت کرده که در یک نظرسنجی اینترنتی شرکت کنند. در این نظرسنجی از کاربران خواسته شده است که ظرفیت باتری گوشی موبایل K3 را حدس بزنند.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروه آی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل Oukitel برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اگه واقعا گوشی موبایل اوکیتل K3 به چهار دوربین مجهز شده باشه عکس های فوق العاده با کیفیتی رو می تونه ثبت کنه ولی چرا شرکت Oukitel اعلام نکرد که کی این اسمارت فون به فروش میرسه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا