موبایل

گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی

گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و قرار است در 29 ژوئن توسط شرکت LeEco رونمایی شود حال باید دید که این اسمارت فون بعد ازعرضه به بازار های گوشی موبایل دارای چه قابلیت هایی می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro

به نظر میرسد وجود 6 گیگابایت رم در گوشی های هوشمند برای سازندگان رضایت بخش نیست و کمپانی ها به دنبال فراتر از این اعداد و ارقام هستند. در حالی که سازندگان مطرحی همچون سامسونگ در پرچمداران خود از  4 گیگابایت رم استفاده کردند، سازندگان چینی طبق روال معمول قواعد بازی را تغییر دادند و چندین کمپانی از جمله LeEco یا LeTV سابق از 6 گیگابایت رم در نسخه ای از پرچمداران خود استفاده کردند. حال گزارشات جدید حاکی از این دارند که گوشی جدید LeEco به میزان قابل توجهی از حافظه ی رم مجهز خواهد بود و تاریخ معرفی این گوشی نیز اکنون رسما مشخص شده است.

بر اساس پوستر تبلیغاتی که به تازگی در کشور چین توسط LeEco منتشر شده است، این کمپانی به زودی گوشی قدرتمند خود را با نام LeMax 2 Pro معرفی خواهد کرد. LeEco این گوشی را در تاریخ 29 ژوئن یا 9 تیر ماه طی مراسمی در چین رونمایی خواهد کرد.

گوشی موبایلLeMax 2 Pro

گوشی موبایلLeMax 2 Proگزارش شده است که به چیپست کوالکام اسنپدراگون 821  مجهز خواهد بود که از نظر مشخصات کلی مانند اسنپدراگون 820 خواهد بود اما با فرکانس 2.3GHz کمی سریعتر از اسنپدراگون 820 خواهد بود. پردازنده ی گرافیکی این چیپست نیز بدون تغییر و Adreno 530 خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی این تلفن قدرتمند میتوان به صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD با مقدار 2560 * 1440 به همراه پنل LCD اشاره کرد.

اما مهم ترین مشخصه ی فنی این گوشی همان طور که شد به قسمت حافظه ی رم باز می گردد که مقدار رم این گوشی هوشمند، 8 گیگابایت اعلام شده است که عددی خیره کننده است. همچنین این گوشی دارای حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود که با پشتیبانی از کارت حافظه، تا 200 گیگابایت قابل ارتقا است. در قسمتدوربیننیز، یک لنز 25 مگاپیکسلی در پشت این دستگاه قرار خواهد داشت و لنز 8 مگاپیکسلی جلوی دستگاه و وظیفه ی ثبت تصاویر سلفی و مکالمات ویدئویی را به دوش خواهد کشید. همچنین مانند دیگر پرچمداران امسال کمپانی LeEco گوشی جدید نیز فاقد جک 3.5 میلی متری صدا خواهد بود و این پورت با USB Type C یکپارچه خواهد شد.

گوشی موبایلLeMax 2 Pro

با اینکه مقدار حافظه ی رم زیاد قاعدتا باید تاثیر مثبت زیادی روی کاربرد های چند وظیفگی یا مالتی تسکینگ بگذارد، این موضوع دست کم در حال حاضر در گوشی های هوشمند فعلی ثابت نشده است. مدت زیادی از معرفی وان پلاس 3 نمیگذرد که این گوشی نیز مانند چندین پرچمدار چینی به 6 گیگابایت رم مجهز است اما وان پلاس 3 در مصاف با هر دو پرچمدار اپل آیفون 6 اس و گلکسی اس 7 شکستی نسبتا سنگین خورد.

به طور ملموسی این گوشی موبایل در قمست مدیریت حافظه دچار مشکل است و پس از پاسخ رسمی مدیر کمپانی مشخص شد که این گوشی به خاطر صرفه جویی در مصرف باطری از تمام 6 گیگابایت رم خود استفاده نمی کند.

گوشی موبایلLeMax 2 Pro

سوال اینجاست که این مقدار رم پس چه جایی به درد کاربر میخورد؟ متاسفانه پاسخ این سوال این است که هیچ قسمتی از گوشی شما کاربرد این مقدار زیاد رم را حس نمیکند. به طور خیلی ساده میتوان گفت در حال حاضر این اقدامات فقط جهت داغ کردن بازار رقابت و رکورد شکنی است و قسمت مفیدی برای کاربر ندارد. باید صبر کرد و دید به ورود سازندگان مطرح به این بازی، چه اتفاقی خواهد افتاد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل LeEco برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. اکثر گوشی های موبایلی که در بازار وجود دارند از حافطه داخلی تقریبا مناسبی برخوردارند،اما گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro ،دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است،و به چیپست کوالکام اسنپدراگون 821 مجهز است که فوق العاده است با تشکر فراوان از سایت آی تی بازار.

  2. با سلام و خسته نباشید
    این گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro با داشتن طراحی زیبا و ظریف و همچنین دادا بود حافظه داخلی قوی میتونه برنامه های زیادی و ساپورت کنه برنامه سنگین هم قابلیت نصب داره و علاوه بر حافظه قوی یک موبایل خوب باسد پردازنده قوی هم داشته باشه تا هنگ و داغ نکنه ممنون از ای تی بازار برای اخبارهای مفید و بروزش

  3. با سلام خدمت شما
    گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی که این گوشی موبایل دارای امکانات خوبی است و طرفداران زیادی رو به خود جذب کرده است.این گوشی قیمت مشخصی ندارد . حافظه ی داخلی این کوشی بسیار خوب است.

  4. با سلام وخسته نباشید . این گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro حافظه داخلی واقعا بالایی داره اما میزان مصرف باتریش هم خیلی بالاست و میشه واقعا گفت این حافظه با این باطری کاملا نا هماهنگه و اصلا نمیشه از این حافظه استفاده ی مطلوب رو برد و کاش بجای این که بخوان حافظه رو بالا ببرن روی امکانات سخت افزاریش بیشتر کار میکردن البته این گوشی خیلی خوب و زیبا طراحی شده و میتونه پرفروش باشه

  5. با سلام
    گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro دارای 128 گیگابایت حافظه داخلیکه این گوشی کاربرد و امکانات زیادی داره و این گوشی قیمت مناسبی هم داره و حافظه ی این گوشی قوی است

  6. گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro حافظه داخلی بالا و چشم گیری داره انا رم اون با اینکه بالا اعلام شده ولی به نظر فقط جنبه ی تبلیغاتی داشته و به خاطر صرفه جویی در مصرف باتری فقط دو گیگ اون قابل استفادس که بزرگترین ضعف این گوشی به حساب میاد درمقایسه با گوشی های سامسونگ این گوشی هیچ حرفی برای گفتن نداره

  7. وای حافظه این گوشی LeEco LeMax 2 Pro عالیه بدون استفاده از حافظه ی خارجی میتونم باهاش حتی فیلم ببینم و کلی برنامه و بازی بریزم با پردازنده و گرافیکی که این داره میتونم به صورت حرفه ای از موبایلم استفاده کنم خواهش میکنم زودتر تو سایت ای تی بازار عرضه اش کنید

  8. وااای چقدر خوبه که گوشی موبایل LeEco LeMax 2 Pro دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی…با این حافظه میشه کلی برنامه سیو کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا