نرم افزار

Phone Link برای iOS اکنون در دسترس همه کاربران ویندوز 11 است

همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد، بدهی است که شرکت ها باید با یکدیگر همکاری داشته باشند تا سیستم هایشان را یکپارچه کنند تا کاربرانشان به توانند به راحتی از خدمات آن ها استفاده کنند. معرفی Phone Link برای iOS نقطه عطف مهمی در پیگیری مایکروسافت برای پر کردن شکاف بین اکوسیستم اپل و ویندوز 11 است. مایکروسافت با ارائه این به روز رسانی ارتباط میان خود و کاربران آیفون را عمیق تر می کند تا بتواند کاربران بیشتری را برای استفاده از ویندوز 11 جذب کند.

پشتیبانی Phone Link از iOS

مایکروسافت می گوید اکنون Phone Link برای همه کاربران آیفون و ویندوز 11 در دسترس است. این اپلیکیشن مایکروسافت در فوریه برای افراد محدودی در دسترس قرار گرفت و اکنون این ویژگی به 39 زبان در 85 بازار جهانی در دسترس خواهد بود. Phone Link از سال 2015 برای دسکتاپ و گوشی های اندرویدی منتشر شد اما این اولین بار است که از آیفون پشتیبانی می کند. Phone Link مایکروسافت یک برنامه کاربردی می باشد که به شما امکان می دهد مستقیماً از رایانه شخصی خود با تلفن هوشمند Android خود تعامل داشته باشید و حالا این ویژگی در اختیار کاربران iOS هم می باشد.

انتشار Phone Link برای iOS
انتشار Phone Link برای iOS

مایکروسافت قول داده است که برنامه Phone Link را تا اواخر ماه اردیبهشت در دسترس کاربران آیفون قرار دهد و اکنون 26 اردیبهشت می باشد و این شرکت به وعده خود عمل کرده است. Phone Link اکنون به دارندگان آیفون این امکان را می دهد که به رایانه شخصی ویندوز 11 متصل شوند و از iMessage پیام ارسال و دریافت کنند، تماس هایی را برقرار کنند و هر گونه اعلان برنامه تلفن را روی رایانه شخصی یا لپ تاپ ببینند و مدیریت کنند. برای استفاده از این ویژگی باید iOS شما 14 به بالاتر باشد و سیستم عامل ویندوز شما 11 باید باشد.

ویژگی های مهم Phone Link برای iOS

یکی از کاربردهای کلیدی نسخه جدید Phone Link این است که به شما امکان دسترسی به برخی از قابلیت های اساسی iMessage را در ویندوز 11 می دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با مخاطبین آیفون خود در ارتباط باشند و به راحتی از طریق رایانه شخصی خود پیام ارسال و دریافت کنند اما کاربران نمی توانند تاریخچه کامل گفتگو ها را ببینند یا در مکالمات گروهی iMessage شرکت کنند.

ویژگی های Phone Link برای iOS
ویژگی های Phone Link برای iOS

همچنین این برنامه به کاربران اجازه می دهد تماس های دریافتی را در رایانه خود مدیریت کنند. با کمک این قابلیت کاربران می توانند به راحتی به تماس ها بدون نیاز به برداشتن آیفون خود پاسخ دهند و تماس هایی را با دیگران برقرار کنند. در گذشته با کمک این ویژگی می توانستید با دستگاه اندرویدی عکس های خود را مشاهده کنید و رسانه های خود را کنترل کنید. اکنون اگر شما بخواهید به عکس های داخل آیفون خود در رایانه شخصی ویندوز دسترسی داشته باشید، می توانید این کار را با برنامه Photos و ادغام iCloud آن انجام دهید. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد مستقیماً از رایانه شخصی ویندوز 11 خود به کتابخانه iCloud Photos دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا