موبایل

ZTE Star 3 اولین گوشی موبایل جهان با وضوح تصویر خارق العاده

وایل فروردین ماه امسال بود که کمپانی شارپ از نمایشگر ۵.۵ اینچی خارق العاده خود با وضوح تصویر فوق العاده بالا ۴K و تراکم پیکسلی ۸۰۶ پیکسل بر اینچ رونمایی کرد. حالا به نظر می رسد که ZTE می خواهد اولینگوشی موبایلجهان را با نمایشگر ۴K معرفی نماید. این گوشی ZTE Star 3 نام دارد که چند روز پیش تصاویری از آن به بیرون درز کرده بود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

ZTE Star 3 اولین گوشی موبایل جهان با وضوح تصویر خارق العاده

گفته شده که در پنل TFT نمایشگر Star 3 شاهد حضور نوعی ساختار کریستال مانند خواهیم بود که ضمن کاهش میزان مصرف باتری، موجب سر سختی بیشتری این نمایشگر در برابر ضربات نیز می شود. پیش بینی می شود نمایشگرگوشی موبایلStar 3 توسط کمپانی چینی BOE تولید شود.

ZTE Star 3 اولین گوشی موبایل جهان با وضوح تصویر خارق العاده

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    ZTE Star 3 اولین گوشی موبایل جهان با وضوح تصویر خارق العاده که این گوشی دارای امکانات جالبی است و یک نمایشگر بسیار خوب و با کیفیت دارد که همرو شگفت زده کرده.این گوشی دارای طراحی بسیار زیبایی میباشد.

  2. سلام
    این گوشی خیلی ظاهر قشنگی داره ولی یک سوال پشتش چرا دو تا دوربین داره؟؟؟با توضیحاتی که دادین خیلی دلم می خواد امتحانش کنم امید وارم خیلی زود این گوشی رو روانه بازار موبایل کنند تا من بتونم ازش بخرم و استفاده کنم در ضمن اگه کسی راجب قیمتش چیزی میدونه ی توضیح بده ممنون.

  3. این گوشی خیلی فوق العادس و اگر واقعا این ویزگی ها رو داشته باشه به نظر من از اپل و سامسونگ هم بهتره مخصوصا که به صفحه نمایش 4k مجهز شده و TFT نمایشگر Star 3 با ساختار کریستالی که داره تونسته خیلی این گوشی رو مستحکم کنه و در برابر ضربات خیلی مقاوم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا