آموزش و ترفند

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک هستید که از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می کنید، اما موارد مختلفی وجود دارد که حذف اکانت اینستاگرام را به یک گزینه عالی تبدیل می کند. اگر به دلایل شخصی اینستاگرام را حذف می کنید، مزایای مختلفی از جمله بهبود سلامت روان و مدیریت زمان وجود دارد. اما برای مشاغل، حذف اینستاگرام باید استراتژیک باشد. دلایلی برای حذف اینستاگرام وجود دارد که ممکن است بخواهید آن ها را زیر نظر داشته باشید. بعضی از حساب های کاربری به دلیل کاهش تعامل «تعداد محدود لایک ها، عدم کامنت گذاری مخاطب و اشتراک گذاری» مجبور به حذف اکانت می شوند.

مرحله اول: حذف اکانت اینستاگرام با مرورگر

برای حذف اکانت اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ باید  از طریق مرورگر اقدام کنید. ابتدا وارد اکانت اینستاگرام شوید و سپس به صفحه «حذف حساب اینستاگرام» بروید. در صفحه باز شده اینستاگرام از شما می پرسد « چرا می خواهید حساب کاربری را حذف کنید؟» گزینه ای را از منوی کشویی انتخاب کرده و به آن پاسخ دهید. در کادر بعدی پسوورد صفحه اینستاگرامتان را وارد کرده و در انتها بر روی گزینه Delete کلیک کنید.

مرحله دوم: حذف اکانت اینستاگرام با گوشی موبایل

وارد اکانت اینستاگرام شوید و از بخش بالا بر روی نماد «سه خط» ضربه بزنید. در صفحه باز شده گزینه Accounts Center را انتخاب کنید. بعد از باز شدن صفحه جدید Personal and Security را انتخاب کرده و بعد از ورود به مرحله بعدی بر روی Account ownership and control ضربه بزنید.
پاک کردن اکانت اینستاگرام سیستم عامل های اندروید و iOS مشابه یکدیگر هستند.

مرحله سوم: علت پاک کردن اکانت اینستاگرام را انتخاب کنید

بعد از گذراندن مراحل بالا، اینستاگرام از شما می پرسد آیا می خواهید اکانت خود را غیرفعال کنید یا برای همیشه آن را حذف کنید. برای حذف باید گزینه دوم یعنی Delete a account را انتخاب کنید و در آخر بر روی Continue ضربه بزنید. در مرحله جدید دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام را از بین گزینه ها انتخاب کرده و از بخش پایین دکمه آبی رنگ Continue را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا