موبایل

غیرفعال شدن Samsung Pay با روت کردن گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge

غیرفعال شدن Samsung Pay با روت کردنگوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6و Galaxy S6 Edge:روت کردن باعث غیرفعال شدن Samsung Pay خواهد شد؛ این موردی است که شاید برای برخی از کاربران که قصد دارد دستکاری های زیادی در سیستم عامل دستگاه خود داشته باشند، کمی عجیب باشد اما در هر صورت با توجه به اقدامات امنیتی بسیار مناسب است. در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

Samsung KNOX سرویس امنیتی سامسونگ در بعضی از اوقات مانع روت کردن می‌شود و یا اگر متوجه شود، علاوه بر اخطار هایی بر این مبنی گارانتی دستگاه را نیز غیرفعال خواهد کرد. کاربران گلکسی اس 5 با این مشکل دست و پنجه نرم کرده اند اما هنوز برای کاربران دو اسمارت فون جدید سامسونک راهی پیدا نشده است. سرویس پرداخت Samsung Pay هم با استفاده از KNOX کار می‌کند و اگر شما موفق شوید دستگاه را روت کنید، این قابلیت به صورت کلی غیرفعال خواهد شد که کاملا نیز عقلانی است.

غیرفعال شدن Samsung Pay با روت کردن گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge

سرویس پرداخت یعنی اتصال  اسمارت فون شما به کارت اعتباری و در صورت روت بودن دستگاه این اپلیکیشن های نسل سوم خواهند بود که می‌توانند اطلاعات کارت بانکی شما را خوانده استفاده هایی سو داشته باشند.

این قابلیت به صورت رسمی برای همه دستگاه ها فعال نیست اما این پتانسیل را دارد که با توجه به رقیب خود در سیستم عامل اپل، کاربران بیشتری را جذب کند اما به این نکته باید توجه کنیم که چنین قابلیت هایی هنوز در بانکداری ایران تعریف نشده است و عملا غیرقابل استفاده خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. روت کردن گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge باعث غیرفعال شدن Samsung Pay خواهد شد،و متاسفانه سرویس امنیتی سامسونگ در بعضی از اوقات مانع روت کردن می‌شود که کاش زودتر این مشکل برطرف شود با تشکر از سایت خوب آی تی بازار.

  2. با سلام
    غیرفعال شدن Samsung Pay با روت کردن گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge: روت کردن باعث غیرفعال شدن Samsung Pay خواهد شد؛ این موردی است که شاید برای برخی از کاربران که قصد دارد دستکاری های زیادی در سیستم عامل دستگاه خود داشته باشند، کمی عجیب باشد اما در هر صورت با توجه به اقدامات امنیتی بسیار مناسب است. در ادامه با اخبار آی تی بازار همراه باشید.

  3. با سلام و خسته نباشید کاش این قابلیت ها در سیستم بانکداری ایران هم قابل اجرا میشد و ما هم میتونستیم استفاده کنیم . واقعا این گوشی ها میتونن اطلاعات کارت بانکی رو بخونن .چقدر عجیب

  4. موبایل سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edgeبا وییزگیامنست عابر بانک خود را افزایش میدیم و با استفاده شدن غیر مجاز از ضمینه شخصی به فرد مورد نظر اطلاع میدن این میتونه در اینده روشد چشم گیری داشته باشه و بازار خوبی را راه اندازی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا