راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

آیپد پروی جدید اپل با تراشه M1 عرضه می شود

آیپد پروی جدید اپل با تراشه M1 عرضه خواهد شد. چرا که اپل در رویداد Spring Loaded از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد که با بهره گیری از تراشه قدرتمند ام 1 قرار است به بازار بیاید. این آیپد پرو در دو اندازه 11 و 12.9 اینچی عرضه خواهند شد. این سری از آیپد اولین سری خواهد بود که تراشه M1 در آن به کار رفته است. مدل 11 اینچی این تبلت با قیمت 799 دلار و مدل 12.9 اینچی آن با قیمت 999 دلار به دست کاربران خواهد رسید. البته مدل بزرگتر ال قیمت 1299 دلار هم قابل افزایش است چرا که در آن مدل از وای فای و سلولار پشتیبانی خواهد شد. هر دو مدل در اواسط ماه می یعنی کمتر از یک ماه دیگر به دست کاربران خواهد رسید.

آیپد پرو ام 1 در اندازه های 11 و 12.9 اینچی

لیست قیمت آپید

تراشه اختصاصی M1 در محصولات محبوب اپل

همانطور که در رویداد آنلاین ماه آپریل اپل شاهد بودیم علاوه بر آیپد پرو، مدل جدید آی مک هم از این تراشه پشتیبانی می کردند. حتی اپل این تراشه را پیش تر در مک بوک خود هم به کار گرفته بود. استفاده از این تراشه علاوه بر افزایش قدرت پردازشی عمر باتری بیشتری را نیز برای کاربر فراهم می آورد. اپل درباره‌ قدرت پردازشی آیپد جدید اعلام کرده که تراشه‌ به کار رفته در نسل جدید آیپد پرو باعث شده است که این تبلت در مقایسه با نسل ‌های قبلی خود قدرت پردازشی بسیار بالاتری را فراهم بیاورد. اپل همچنین گفت که استفاده از تراشه‌ اپل M1 در آیپد پرو باعث شده است که قدرت گرافیکی این آیپد در مقایسه با نسل اولیه‌ آیپد ۱۵۰۰ بار سریع ‌تر باشد! در کل اضافه شدن این تراشه قابلیت های جدیدی را به این آیپد افزوده است.

تراشه اختصاصی M1 در محصولات محبوب اپل

ویژگی های iPad Pro M1 اپل

آیپد پرو با تراشه ام 1 با یک‌ بار شارژ می ‌تواند در تمامی طول روز کاربران را همراهی کند. اپل می‌گوید که کاربران می ‌توانند از مدل Wi-Fi و مدل دارای هر دو فناوری ارتباطی Wi-Fi و سلولار آیپد پرو جدید، به ‌ترتیب انتظار عمر باتری ۱۰ و ۹ ساعت را داشته باشند. نسل جدید آیپد پرو علاوه‌ بر تراشه‌ قدرتمند اپل M1، دارای پورت ۴ USB-C با پشتیبانی از تاندربولت، فناوری ارتباطی 5G و سیستم دوربین بهبود یافته نیز هست. این تبلت همچنین از سیم کارت eSIM پشتیبانی خواهد کرد و در زمان استفاده از اینترنت 5G کاربران می ‌تواند سرعتی تا ۴ گیگابیت در ثانیه را تجربه کنند.

ویژگی های iPad Pro M1 اپل

ماژول دوربین آیپد پرو جدید از سیستم ISP و سنسور LiDAR استفاده می کند. به طوری که کاربران در ماژول دوربین می ‌توانند جزئیات بسیار زیادی در هنگام کار با دوربین در محیط‌ های با نور کم ثبت کنند. اپل از سیستم دوربین TrueDepth هم در قسمت جلویی آیپد پرو استفاده کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از سیستم تشخیص چهره‌ Face ID قفل تبلت خود را باز کنند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آیپد پرو با تراشه ام 1 با یک‌ بار شارژ می ‌تواند در تمامی طول روز برای ما فعال باشه و ای مک هم این تراشهm1 پشتیبانی میکند، البته قیمت اون به سنبت زیاد هست اما قطعا با این کیفیت ارزشش رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا