قطعات کامپیوتر

اسپیکر سامسونگ Level Box Slim قابل حمل و ضد آب

اسپیکر سامسونگ Level Box Slim قابل حمل و ضد آب بوده و می توانید در مکان هایی همچون استخر و… از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید همچنین سازگار بودن این اسپیکر به اپلیکیشن Samsung Level باعث می شود که توسط تلفن هوشمند خود میزان صدای بلندگو را کنترل کنید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر سامسونگ Level Box Slim

لیست قیمت اسپیکر

اسپیکر سبک Level Box Slim از طریق بلوتوث به گوشی ‌موبایل های هوشمند متصل می ‌شود و موسیقی مورد نظر کاربران را با قدرت بیشتری پخش می ‌کند. همچنین این اسپیکر از استانداردIPx7  بهره می ‌برد که نشان ‌دهنده نفوذ ناپذیری این محصول در عمق یک متری آب به مدت نیم ساعت است. با توجه به این قابلیت می‌توان بدون کوچک ‌ترین نگرانی با این اسپیکر از شنیدن موسیقی در حمام و استخر خانه لذت برد. ضمن این که دغدغه‌ ای هم بابت از دست دادن تماس‌ های تلفنی وجود نخواهد داشت، چرا که میکروفن داخلی اسپیکر قابل حمل Level Box Slim سامسونگ پاسخگویی به تماس‌ های تلفنی و اعلانات صوتی را امکان ‌پذیر کرده است.

اسپیکر سامسونگ Level Box Slim

گوشی ‌های هوشمند با تمام قابلیت ‌های جذاب خود، وسیله ‌ای مختص پخش موسیقی آن هم با کیفیت بالا نیستند، به همین دلیل افرادی که می ‌خواهند از موسیقی مورد علاقه‌ شان لذت بیشتری ببرند، دنبال اسپیکری سبک، پرقدرت، با کیفیت و البته قابل حمل می ‌گردند تا بتوانند همیشه و همه‌ جا به موسیقی مورد علاقه خود با بهترین کیفیت ممکن گوش دهند. همین موضوع سبب شده مهندسان سامسونگ به فکر طراحی Level Box Slim بیافتند. به غیر از این در بسیاری از موقعیت ‌ها و شرایط، امکان استفاده از گوشی ‌های هوشمند وجود ندارد؛ برای مثال گوش دادن به موزیک در حمام و استخر با اینکه خیلی هیجان ‌انگیز است، اما ریسک بالایی هم برایگوشی موبایلکاربران دارد. این موضوع در مورد فضا های بیرونی مانند پارک و یا فضا های ورزشی نیز صدق می ‌کند. در چنین مکان ‌هایی یک لحظه غفلت از سوی صاحبان گوشی موبایل ‌های هوشمند کافی‌ است تا نمایشگر آن‌ها صدمه ببیند یا حادثه‌ ای ناگوار برای موبایل مورد علاقه کاربر رخ دهد.

اسپیکر سامسونگ Level Box Slim

به همین دلیل بهتر است در چنین فضاهایی به جای استفاده از گوشی ‌موبایل های هوشمند، اسپیکری به همراه داشته باشیم تا بدون کوچک ‌ترین ریسکی از موسیقی لذت ببریم. علاوه بر وزن سبک 236 گرمی و ضد آب بودن، طراحی این اسپیکر نیز به گونه ‌ای صورت گرفته تا به راحتی بتوان از این اسپیکر در هر مکان و هر زمانی استفاده کرد. در واقع ابعاد این اسپیکر به شکلی است که می‌ توان آن را مانند یک کیف پول در جیب شلوار قرار داد. البته برای قرار گرفتن اسپیکر Level Box Slim روی سطوح صاف، پایه ‌ای در پشت بدنه تعبیه شده تا در مواقع لزوم به صورت ایستاده در میزها و صندلی ‌ها قرار بگیرد.

اسپیکر سامسونگ Level Box Slim

ظرفیت بالا باتری یکی دیگر از بخش‌های جالب توجه این اسپیکر است. باتری اسپیکر پرتابل جدید سامسونگ، ظرفیت 2600 میلی‌آمپر دارد که امکان پخش مداوم موسیقی به مدت 10 ساعت را دارد. زمان اتمام شارژ باتری در حالت استندبای نزدیک 800 ساعت است تا خیال کاربران از بابت شارژ های مداوم راحت شود. درون جعبه اسپیکر قابل حمل Level Box Slim سامسونگ ، یک کابل دو سر میکرو USB وجود دارد که امکان شارژ باتری گوشی ‌های هوشمند را فراهم می ‌کند. در واقع ظرفیت بالای باتری و وجود این کابل فرصتی فراهم کرده تا اسپیکرهای همراه Level Box Slim کارکردی مشابه پاوربانک‌ ها داشته باشند.

اسپیکر سامسونگ Level Box Slim

اسپیکر سامسونگ با اپلیکیشن Samsung Level سازگار است و از طریق این برنامه می‌ توان از روی گوشی ‌های هوشمند علاوه بر کنترل میزان صدایاسپیکر، بر تمامی بخش ‌ها مانند مقدار شارژ دستگاه نظارت کرد. شنیدن موسیقی از یک دستگاه ویژه و خاص صوتی، تجربه متفاوتی را به گوش ‌ها منتقل می‌ کند. تجربه ‌ای لذت‌ بخش که اگر با یک اسپیکر همراه انجام شود، همیشه و همه ‌جا می ‌توانیم از آن بهر‌مند شویم. اسپیکر قابل حمل Level Box Slim سامسونگ به دلیل ظرفیت بالای باتری و امکان شارژ گوشی‌ های هوشمند، نه تنها یک دستگاه صوتی همیشه همراه، که محصولی کارآمد برای تمامی کاربران خواهند بود. این اسپیکر در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی طراحی و به بازار عرضه می ‌شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا