راهنمای خرید

اسپیکر لاجیتک بلست و مگابلست مجهز به دستار صوتی الکسا

جدیدترین اسپیکرهای لاجیتک Blast و Megablast با مجهز بودن به دستیار صوتی الکسا و قیمت ارزان کاربران زیادی را جذب خود خواهند کرد همچنین کمپانی لاجیتک نیز برای کسانی که یکی از این دو Speaker را خریداری کنند هدیه ویژه ای در نظر گرفته است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت اسپیکر

کمپانی لاجیتک به تازگی جدیدترین اسپیکرهای سری Ultimate Ears را با نام‌ های Blast و Megablast معرفی نمود. این اسپیکرها از نظر ظاهری شبیه به اسپیکرهای Boom 2 و Megaboom بوده اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد آنها مجهز بودن به دستیار هوشمند آمازون یعنی الکسا می باشد.

اسپیکر لاجیتک Blast و Megablast همانند بلندگوهای سری اکو آمازون به دستیار صوتی الکسا بهر‌مند شده اند و توسط میکروفون ‌هایی که صداهای محیط اطراف را دریافت و پردازش می کنند، تمام صحبت ‌ها و کلمات کاربران حتی در زمان پخش موسیقی پس از تشخیص کلمه جادویی، توسط الکسا تجزیه و تحلیل خواهند شد.

جدیدترین اسپیکرهای لاجیتک با بهرمند شدن به تکنولوژی وای ‌فای، دسترسی به اینترنت را برای انجام کارهای الکسا فراهم خواهند کرد همچنین می‌ توانیداسپیکرهای Blast و Megablast را بدون اتصال به اینترنت به‌ عنوان اسپیکرهای بلوتوثی مورد استفاده قرار دهید.

طبق اعلام کمپانی Logitech کاربرانی که این اسپیکرها را خریداری کنند علاوه‌ بر بهرمند شدن به دستیار صوتی الکسا، 3 ماه اشتراک رایگان Amazon Music نیز به آنان هدیه داده می شود. به طوری که می توانند به راحتی موسیقی های مورد نظرشان را به‌ طور مستقیم از اینترنت دانلود کنند. همچنین این اسپیکرها از iHeartRadio و TuneIn پشتیبانی خواهند کرد و بدون اتصال بهگوشی موبایلمی توانید از استریم و پخش موسیقی بر پایه فضای ابری لذت ببرید.

اسپیکرهای لاجیتک مگابلست و بلست شبیه به اسپیکر‌های قبلی سری Ultimate Ears می باشند اما در کنار قابلیت ‌های جدید دارای کیفیت صدای فوق‌ العاده حرفه ای هستند. لازم به ذکر است یک داک شارژ با قیمت 40 دلار برای جدیدترین بلندگوهای Logitech درنظر گرفته شده است تا در حین پخش موسیقی باتری آنها شارژ شود.

اسپیکرBlast و Megablast لاجیتک در برابر آب مقاوم خواهند بود و دارای عمر باتری‌ 12 و 16 ساعتی می باشند همچنین با توجه به خبرهای منتشر شده قرار است به زودی با قیمت 230 و 300 دلار در بازار قطعات کامپیوتر به فروش برسند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر لاجیتک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • رنگ زرد این اسپیکر لاجیتک واقعا عالیه چطوری میشه اسپیکر Blast و Megablast لاجیتک رو به صورت اینترنتی خریداری کرد؟

    • کاربر گرامی، شما می توانید جهت خرید اسپیکر لاجیتک بصورت بدون واسطه با نمایندگی های محصولات Logitech که در صفحه هر کالا معرفی شده اند تماس حاصل فرمائید و یا از طریق سایت ایشان خرید اینترنتی انجام دهید. پیشنهاد می گردد لینک ذیل را جهت دریافت قیمت روز اسپیکرهای لاجیتک ملاحظه فرمائید.
      لیست قیمت اسپیکر لاجیتک

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل