موبایل

افشای قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A9

افشای قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A9 در حالی اتفاق افتاد که همزمان با رونمایی از اولین نسل گلکسی A9 در هفته گذشته حرفی از قیمت این گوشی موبایل هوشمند توسط مسئولان کمپانی سامسونگ به میان نیامده بود. سری S و Note سامسونگ به عنوان محصولات رده‌ بالای این کمپانی کره‌ای شناخته شده است. اما سامسونگ با معرفی محصولات جدید سری A قصد دارد بازار میان‌ رده‌ها را بیش از پیش در اختیار بگیرد. بعد ازعرضه ی محصولات متنوع سری A، اولین نسل گلگسی A9 هفته‌ ی گذشته در چین رونمایی شد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A9

سامسونگ سال گذشته ابتداگوشی موبایلآلفا را به عنوان اولین محصول تمام فلزی خود معرفی کرد و خیلی زود با استقبال صورت گرفته سراغ عرضه ‌ی گوشی‌ های سری A رفت. هر سه گوشی گلکسی A3، A5 و A7 جزء محصولات پرفروش در بازار میان‌ رده‌ ها هستند که از طراحی زیبا، مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب بهره می‌برند. چندی پیش سامسونگ از نسل دوم گوشی‌ های گلکسی A3، A5 و A7 در سال 2015  رونمایی کرد تا نشان دهد همچنان استقبال خوبی از سوی کاربران صورت گرفته است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A9

اما همه‌ی ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و این غول کره‌ای با معرفی گلکسی A8 نه تنها یک بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ رقبا کشید، بلکه نشان داد قصد دارد محصولی جذاب با قیمت رقابتی را در بین گوشی‌های میان‌ رده معرفی کند که امکاناتی فراتر از رده‌ی قیمتی خود دارد. چند هفته قبل، سامسونگ از نسل اول گلکسی A9 نیز در کشور چین رونمایی کرد که فبلت جذابی به نظر می‌رسد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A9

گلکسی A9 به یک نمایشگر 6 اینچی فول‌ اچ‌ دی از نوع سوپر امولد،پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 با معماری 64 بیتی، پردازنده‌ ی گرافیکی آدرنو 510، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ ی خارجی،دوربین  13 مگاپیکسل با لرزش‌ گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، باتری غیرقابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعت و اندروید 5,1,1 آب نبات چوبی مجهز شده است. این گوشی دارای ابعاد 7,4 در 80,9 در 161,7 میلی‌متر و وزن 200 گرم است که از سنسور اثر انگشت و اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌کند.اسکنر اثر انگشت گلکسی A9 روی دکمه‌ ی هوم تعبیه شده است. با توجه به  طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و مشخصات فنی این گوشی انتظار می‌ رفت گلکسی A9 قیمت پایینی نداشته باشد. امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد قیمت این دستگاه493  دلار (3199 یوآن چین) است. به نظر می‌رسد قیمت این گوشی فراتر از یک محصول میان‌ رده در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر نباید از زیبایی، کیفیت ساخت و امکانات جذاب این گوشی غافل شد.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید.این گوشی جدید سامسونگ گلکسی A9 کیفیت خیلی مطلوبی داره و از اونجایی که محصولات میان رده ی سامسونگ از کیفیت خیلی عالی و قیمت مناسبی برخوردار هستند انتظار میرفت این گوشی جدید هم از نظر قیمتی به صرفه باشه . ما متاسفانه شاهد گرون تر شدن محصولات سامسونگ هستیم.

  2. سلام
    افشای قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A9 که این گوشی امکانات بسیار زیادی دارد.گلکسی A9 به یک نمایشگر 6 اینچی فول‌ اچ‌ دی از نوع سوپر امولد، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 با معماری 64 بیتی، پردازنده‌ ی گرافیکی آدرنو 510، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ ی خارجی، دوربین 13 مگاپیکسل با لرزش‌ گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، باتری غیرقابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعت و اندروید 5,1,1 آب نبات چوبی مجهز شده است.

  3. قیمت این گوشی سامسونگ نسبت به هم رده های خودش خیلی بنظرم بالاست و یجورایی داره قیمت محصولاتش رو بالا میبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا