موبایل

انتشار تصاویر جدید از گوشی موبایل شیائومی Mi 5

انتشار تصاویر جدید از گوشی موبایل شیائومی Mi 5 نشان داد که به احتمال زیاد ممکن است در این اسمارت فون جدید کمپانی Xiaomi از اسکنر اثر انگشت هم استفاده شود. امروز رندر‌های جدید از سوی چین منتشر شده‌اند که حکایت از Xiaomi Mi 5 دارند. با وجود اینکه این رندر‌ها غیررسمی هستند اما تقریبا می‌ توانند تداعی‌ گر ظاهر کلی دستگاه باشند. همان‌ طور که در تصویر زیر مشاهده می‌ کنید، محصول مذکور یک دکمه خانه (Home) بسیار کوچک دارد و البته انتظار می‌رود که در این بخش شاهد سنسور اثر انگشت نیز باشیم. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی Mi 5

بر اساس منبعی که این تصویر را منتشر کرده است، Mi 5 در حقیقت کوچک‌ترین سنسور اثر انگشت را در جهان خواهد داشت و البته در مقابل سریع‌ترین نیز خواهد بود. از لحاظ طراحی کلی این دستگاه شباهت بسیاری به نسخه‌های دیگر Xiaomi دارد و همان‌طور که از رندر‌ها می‌توان دریافت، این محصول از فریم فلزی بهره می‌برد. روی پنل نمایشگر این اسمارت فون یک شیشه 2.5D قرار خواهد گرفت اما به‌ نظر می‌رسد که شیشه پشتی دستگاه خمیده و 3D خواهد بود. USB Type-C نیز راه ارتباطی این اسمارت فون چینی است.

اما موضوعی که باید بدان توجه داشت این است که تصاویری که امروز منتشر شده‌اند، هیچ شباهتی به تصاویر گذشته ندارند و با این اوصاف یکی از این تصاویر کاملا نادرست هستند اما فعلا معلوم نیست که کدام یک از آن‌ها شباهت بیشتری به نمونه اصلی دارند. انتظار می‌ رود که Xiaomi Mi 5 از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده کند که این موضوع در شایعات پیشین نیز به‌وفور گفته شده بود.

گوشی موبایل شیائومی Mi 5

گوشی موبایل شیائومی Mi 5 با دوربین حرفه ای

این محصول یک نمایشگر 5.2 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر 1080p یا QHD را ارایه خواهد داد.دوربینپشتی آن 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود. البته امکان قرار دادن دو سیم‌کارت نیز روی Mi 5 وجود خواهد داشت. از سایر ویژگی‌ های اسمارت فون جدید Xiaomi می‌توان به باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید مارشملو (6.0) و نسخه هفتم از MIUI اشاره کرد.

گفته می ‌شود کهگ وشی موبایل شیائومی Mi 5 در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آن ‌ها 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و قیمت آن نیز در حدود 308 دلار خواهد بود و نسخه دیگر نیز از رم 4 گیگابایتی استفاده خواهد کرد و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت خواهد بود که کاربران برای خرید آن باید 354 دلار پرداخت کنند.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. شرکت های چینی هواوی و شیائومی با اینکه مدت زیادی از فعالیتشون نمیگذره اما تونستن طرفداران زیادی جذب کنن و گوشی های خیلی خوب وخوش ساخت وخوش قیمتی هم روانه بازار کردن. این گوشی موبایل شیائومی Mi 5 دوربین خیلی عالی ای براش در نظر گرفته شده و با توجه به محصولات قبلی این شرکت محصول جدیدش هم میشه پیش بینی کرد که از امکانات سخت افزار خیلی خوبی برخوردار باشه.

  2. سلام
    انتشار تصاویر جدید از گوشی موبایل شیائومی Mi 5 که این گوشی موبایل امکانات زیاد و جالبی دارد و برای همه مناسب است.طراحی این گوشی بسیار زیبا است دوربن اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل است و دوربین جلو این گوشی هم 12 مگاپیکسل است.

  3. سلام سروران گوشی موبایل شیائومی Mi 5 این گوشی واقعا جزوه بروز ترین گوشی های حال حاضر بازار بشمار میره کوچک‌ترین سنسور اثر انگشت را در جهان در این گوشی میتونین ببینیدو همچنین این گوشی شیشه پشتی خمیده و3Dداره که میتونین اصلاعات بیشتر درباره این گوشی رو توسایت آی تی بازار ملاحظه کنید

  4. سلام.شائومی که به تازگی از پرچم دار خود رو نمایی کرده است وان را وارد بازار جهانی کرده است از امکانات ویژه ای برخوردار است برای مثال شائومی در این دوربین از یک باتری با ظرفیت 3600میلی امپر استفاده کرده است.این تلفن همراه در دو مدل وارد بازار شده است یکی 32و3رام ودیگری 64و4رام می باشد که قیمت این دو مدل 50 دلار با هم اختلاف دارند واز یک cpu با پردازنده با اسنپدراگون 820در این گوشی موبایل استفاده کرده.با تشکر فراوان

  5. گوشی موبایل شیائومی یک اسمارت فون بسیار پرفروش در چین هست که در بازار موبایل چین مقام اول را دارد جالب است که برند گوشی هوشمند هوآوی رتبه 4 را در فروش داخلی کشور چین دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا