راهنمای خریدراهنمای خرید ماینینگکیف پول ارز دیجیتال

انواع کیف پول سخت افزاری برای ذخیره بیت کوین

در این مقاله قصد داریم تا با انواع کیف پول سخت افزاری برای ذخیره بیت کوین آشنا شویم. خرید کیف پول سخت افزاری به طور قطع از الزامات نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال است. کیف پول سخت افزاری کلید شخصی کاربر را برای نگهداری امن ارزها، در یک دستگاه سخت افزاری ذخیره می کند. با خرید Hardware wallet یا کیف پول سخت افزاری به صورت آفلاین از بیت کوین ها نگهداری می کنند و فقط توسط خود کاربر قابلیت باز شدن و استفاده شدن دارند.

انواع کیف پول سخت افزاری

لیست قیمت کیف ارز دیجیتال سخت افزاری

دسته بندی کیف پول های سخت افزاری

اگر برای سرمایه گذاری در این بازار به دنبال یک کیف پول سخت افزاری خوب می گردید بهتر است تا پیش از آن با دسته بندی جزئی تری از این کیف پول های بیت کوین آشنا شوید. پیش از این با کیف پول سخت افزاری داغ و کیف پول سخت افزاری سرد که دو دسته بندی کلی این نوع سخت افزار هستند آشنا شده بودیم. اما کیف پول ها در دسته بندی دیگری زیر مجموعه این دو نوع کیف پول قرار می گیرند که بهتر است با آنها آشنا شویم.

 

کیف پول سخت افزاری دسکتاپ

کیف پول دسکتاپ در واقع به یک نوع برنامه گفته می شود که برای استفاده در کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها از آنها استفاده می شود. کیف پول سخت افزاری دسکتاپ بر روی سیستم عامل های مختلف ویندوز، مک و لینوکس قابل اجرا هستند. برندهای مختلفی سعی در ساخت کیف پول سخت افزاری دسکتاپ نموده اند و انواع مختلفی از این نوع کیف پول سخت افزاری برای کاربران در دسترس است. کیف پول دسکتاپ به راحتی قابل استفاده است و اگر برنامه آن بر روی کامپیوتر شخصی شما نصب باشد نیاز به احراز هویت و عضویت برای هر بار استفاده نمی باشد. برای بازیابی موجودی ارزها شما نیاز دارید که از طریق ایمیل هویت خود را تایید نمایید.

کیف پول سخت افزاری دسکتاپ

کیف پول سخت افزاری موبایل

کیف پول سخت افزاری موبایل در واقع برنامه‌ هایی هستند که بر روی موبایل نصب می‌ شوند. کیف پول موبایلی برای سیستم ‌عامل ‌های اندروید، iOS قابل دسترس خواهند بود. امروزه که برای اکثر کارهای روزمره از تلفن همراه استفاده می کنیم، استفاده از کیف پول ‌های موبایل بیت کوین رواج بیشتری یافته است. برای انتخاب کیف پول بیت کوین موبایل گزینه‌ های بسیار زیادی وجود دارد. فقط کافی است تا در فروشگاه های اپ استور و یا پلی استور بر روی گوشی موبایل خود کلمه Bitcoin Wallet را جستجو کنید.

کیف پول سخت افزاری موبایل

کیف پول سخت افزاری تحت وب

کیف پول‌ تحت وب در پوشش یک وب ‌سایت فعالیت می‌ کنند. دسترسی به این نوع کیف پول فقط از طریق اتصال به اینترنت امکان پذیر است. این کیف پول ‌ها در بستر آنلاین اجرا می ‌شوند و می ‌توان از آنها با هر دستگاهی و در هر جایی به کیف پول خود دسترسی پیدا کرد. با وجود اینکه، دسترسی به کیف پول‌ تحت وب راحت تر است، اما کلید های خصوصی شما به ‌صورت آنلاین ذخیره می‌ گردند. کیف پول بلاک چین Block Chain مشهورترین کیف پول تحت وب برای بیت کوین است.

کیف پول سخت افزاری تحت وب

کیف پول سخت افزاری کاغذی

کیف پول کاغذی برای یک ارز دیجیتال همان کلید خصوصی است که روی کاغذ چاپ شده است. دارنده‌ این کاغذ هم به کلید خصوصی ارز دیجیتال و هم به آدرس آن دسترسی خواهد داشت. برای ایجاد کیف پول کاغذی، از سایت هایی که این نوع کلید خصوصی را عرضه می کنند، می ‌توان استفاده کرد. هنگامی که کیف پول های کاغذی تولید می شوند می توان آن ها را توسط پرینتر، روی کاغذ چاپ کنید.

کیف پول سخت افزاری کاغذی

بدون شک کیف پول سخت افزاری امن ‌ترین روش برای ذخیره ارزهای دیجیتال است. این نوع کیف پول از بهترین روش های رمزنگاری و امنیتی در ساختار خود استفاده می کند. بر خلاف شکل عجیب این نوع سخت افزار، کار کردن با کیف پول‌ سخت افزاری بسیار ساده است. همچنین این کیف پول معمولا از بیشتر ارزهای دیجیتال معتبر که در بازار هستند، پشتیبانی می‌ کنند و معمولا نیاز نیست برای ذخیره یک ارز دیجیتال خاص کیف پول جدیدی تهیه کنید. تامین امنیت در کیف پول ‌های سخت افزاری با استفاده از چندین فیلتر امنیتی مهم برقرار می‌ شود. برای سرمایه‌ گذاری بزرگ در بازار بیت کوین، بهترین گزینه کیف پول ‌های سخت افزاری هستند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظر من بهترین کیف پول سخت افزاری همونی هست که توی گوشی موبایل نصب میشه برنامه ش، چون همیشه در دسترسته همه جا میتونی چکش کنی، البته از لحاظ امنیت هم فکر میکنم کمتر از بقیه امنیت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا