آموزش و ترفند

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که جزء قربانیان هک اینستاگرام شده اند. در ماه ها و سال های گذشته اگر حساب کاربری شما هک می شد امیدی به بازگشت آن صفحه نبود و برای همیشه باید با آن خداحافظی می کردید، اکنون اینستاگرام با انتشار به روز رسانی هایی ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که می توانید با کمک آن حساب هک شده خود را بازگردانید و به فعالیت خود در این پلتفرم ادامه دهید.

ویژگی امنیتی جدید اینستاگرام

اینستاگرام بخش instagram.com/hacked را معرفی کرد که یک ویژگی جدید برای گزارش و تلاش برای حل مشکلات دسترسی به حساب کاربری می باشد. این پلتفرم یک صفحه پشتیبانی همه جانبه است که در آن اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مشکل مربوط به حساب هک شده، رمز عبور فراموش شده، جعل هویت، از دست دادن روش احراز هویت دو مرحله ای یا غیرفعال شدن حساب است. کاربران می توانند مشکلات مربوط به خود را انتخاب کرده و از مراحل ذکر شده برای دسترسی مجدد به حساب کاربری خود استفاده کنند.

ویژگی امنیتی جدید اینستاگرامبرای جلوگیری از هک شدن
ویژگی امنیتی جدید اینستاگرامبرای جلوگیری از هک شدن

در اوایل سال 2022 اینستاگرام اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی های بازیابی اکانت است مانند درخواست از دوستان کاربر که برای بازیابی کنترل حساب خود آن ها را تضمین کنند. این شرکت گفته است که این ویژگی در ماه های گذشته تنها برای بخشی از کاربران فعال بود اما اکنون برای تمام کاربران در دسترس است. کاربرانی که حساب کاربریشان قفل شده اند می توانند دو دوست خود را انتخاب کنند که می توانند به تأیید هویت و بازیابی اکانت آن ها کمک کند.

حفظ امنیت حساب اینستاگرام

اینستاگرام در حال کار بر روی روش هایی برای جلوگیری از هک حساب قبل از وقوع آن است. این شرکت اکنون حساب هایی را که سیستم های خودکار که آن ها را مخرب می دانند از جمله حساب هایی که جعل هویت دیگران هستند را حذف خواهد کرد. علاوه بر این اینستاگرام اکنون در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که اگر حساب کاربری در خطر باشد اخطار صوتی را برای کاربر ارسال کند. این شرکت می گوید که در حال کار بر روی راه هایی برای جلوگیری از هک کردن حساب قبل از وقوع آن است از جمله ارسال هشدار در مورد حساب های مشکوک که ممکن است جعل هویت شخص دیگری باشد.

حفظ امنیت حساب اینستاگرام
حفظ امنیت حساب اینستاگرام

این تلاش های جدید اینستاگرام برای جلوگیری از هک کردن حساب قبل از وقوع، ابزار محبوب جدیدی به مجموعه ابزارهای امنیتی و ایمنی این پلتفرم است. اینستاگرام با کمک به کاربران در شناسایی و محافظت در برابر حساب های بالقوه خطرناک، امنیت حساب های خود را برای کابران آسان تر از همیشه می کند، همچنین اینستاگرام می گوید که نشان تأیید شده (تیک آبی) را در حساب های تأیید شده در مکان های بیشتری در پلتفرم نشان می دهد، با این هدف که به کاربران این امکان را بدهد که راحت تر تشخیص دهند که آیا حسابی که با آن در تعامل هستند معتبر است یا خیر. نشان های تأیید اکنون در استوری و ارسال پیام های مستقیم در دایرکت نشان داده می شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا