راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

بلندگوی هوشمند پاناسونیک مترجم سه زبانه

بلندگوی هوشمند پاناسونیکمترجم سه زبانه ای است که می تواند صدای شما را به زبان انگلیسی، کره ای و چینی ترجمه و پخش کند و کمپانی ژاپنی Panasonic این بلندگو هوشمند را طوری طراحی کرده است که مراکز اداری و نیروی انتظامی هم می توانند از آن استفاده کنند. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

بلندگوی هوشمند پاناسونیک

شور و اشتیاق ژاپنی ها برای میزبانی المپیک 2020 به قدری است که نه فقط در حال تدارک زمینه های برگزاری بهتر مسابقات و رقابت های بین المللی هستند، بلکه برنامه های ویژه ای برای ارتقای کیفیت تکنولوژیک آن از هر جهت نیز دارند.

پس از آنکه چندی پیش شنیدیم برخی از کمپانی های ژاپنی مانند پاناسونیک و سونی قصد دارند هر طور که شده نمایشگرهایی غول پیکر با رزولوشن 8K برای المپیک تدارک ببینند، حالا کمپانی ساکن اوساکا از بلندگوی جدیدی پرده برداشته که در نوع خود جالب توجه است.

بلندگوی هوشمند پاناسونیک

پاناسونیک چندی پیشبلندگویهوشمند جدیدی معرفی کرد که به نوعی به یکتلفن هوشمندمجهز بوده و به صورت همزمان و با بهره مندی از سرویس شبکه ابری، شنیده های زبان ژاپنی را به سه زبان انگلیسی، کره ای و چینی ترجمه کرده و پخش می کند.

بلندگوی هوشمند پاناسونیک

این بلندگو به منظور بهرمندی در استادیوم ها و مراکز ورزشی المپیک 2020 توکیو توسعه یافته، اما یقیناً پلیس و مراکز اداری و تجاری نیز می توانند از آن استفاده کنند. گفتنی است کشور ژاپن سالیانه میزبان 20 میلیون توریست از سراسر دنیاست و با توجه به برنامه های تسهیل صدور ویزا و همین طور برگزاری المپیک، پیش بینی می شود این رقم تا پایان این دهه به 45 میلیون نفر برسد.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد بلندگوی هوشمند پاناسونیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ژاپنی هاهم به چه چیزایی فکر می کنند بلندگوی هوشمند باحالیه کار مترجم هارو راحت می کنه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا