موبایل

بهترین گوشی های موبایل 5G در سال 2020

لیست بهترین گوشی هایی که از اینترنت 5G پشتیبانی می کنند منتشر شد. در بازار پر رونق گوشی های موبایل یکی از مهمترین فاکتورهایی که افراد برای خرید یک گوشی موبایل به آن توجه می کنند، پشتیبانی از اینترنت 5 جی است. هرچند پشتیبانی از اینترنت 5G در سال 2019 در گوشی های تلفن همراه و دیگر گجت ها آغاز شد اما تا زمانی که این فناوری به طور کلی فراگیر شود زمان خواهد برد. در هر صورت نقش این فناوری محدود به سرعت اینترنت نمی شود بلکه باعث رشد و تحول در صنایعی مثل اینترنت اشیا، اتومبیل های خودکار و پهباد ها می شود.

بهترین پرچمداران 5 جی سامسونگ در سال 2020

لیست قیمت گوشی موبایل

لیست بهترین گوشی های موبایل 5G

در ماه ها و هفته های گذشته برندهایی چون هوآوی، وان پلاس، سامسونگ و اپل مدل های جدیدی از گوشی موبایل را به بازار معرفی و روانه کرده اند. بعضی از این مدل ها که اغلب از پرچمداران هم هستند توانایی پشتیبانی از اینترنت 5 جی را دارند که در زیر به آن ها اشاره خواهد شد. هر چند در حال حاضر بیشترین تعداد گوشی های موبایل 5G را سامسونگ به بازار عرضه کرده است که می توان به گوشی های سری گلکسی اس 20 ،گوشی گلکسی A71 و گوشی گلکسی زد فلیپ اشاره کرد.

گوشی هوآوی سری میت 40

گوشی های هوآوی میت 40 که به تازگی رونمایی شده اند اولین سری از گوشی های هوآوی مجهز به اینترنت 5G هستند. این خانواده که شامل گوشی هوآوی میت 40، گوشی هوآوی میت 40 پرو، گوشی هوآوی میت 40 پرو پلاس و گوشی هوآوی میت 40 پورشه دیزاین هستند از پرچمداران گوشی هوآوی و رقیب بزرگی برای برندهای مطرح محسوب می شوند.

گوشی های هوشمند هوآوی سری میت 40

گوشی های سری آیفون 12

از جنجالی ترین خبر ها در هفته گذشته در حوزه فناوری، معرفی خانواده آیفون 12 بود. آیفون مینی که اولین گوشی 5 جی اپل محسوب میشد و دیگر اعضای این خانواده یعنی آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس همگی قادر به پشتیبانی از اینترنت 5G هستند.

گوشی های هوشمند سری آیفون 12

گوشی های گوگل پیکسل 4 و پیکسل 5

گوشی های با کیفیت جدید گوگل ظاهرا جبرانی برای مدل های قبلی و کم طرفدار گوگل محسوب می شوند. این گوشی های جدید گوگل که از تراشه اسنپدراگون پشتیبانی می کنند دارای باتری 4000 میلی آمپر و حافظه داخلی 128 گیگابایت هستند. هر دو این مدل ها دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل های قبلی گوشی های گوگل می باشند.

گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 4 و گوگل پیکسل 5

گوشی های وان پلاس مدل وان پلاس 8، وان پلاس 8 پرو و وان پلاس نورد

هرچند گوشی وان پلاس Nord یک گوشی اقتصادی از این کمپانی محسوب می شود اما با پشتیبانی از تراشه اسنپدراگون 765G و مشخصات سخت افزاری با کیفیت از اینترنت 5G نیز بهره میبرند. اما دو مدل گوشی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro از پرچمداران این کمپانی محسوب می شوند. دوربین وان پلاس 8 یک پنل سه گانه است و از نمایشگر کوچکتری نسبت به وان پلاس 8 پرو بهره می برد. گوشی وان پلاس 8 پرو دارای چیپست اسنپ دراگون 865 و دوربین چهارگانه است.

گوشی های هوشمند وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو

گوشی شیائومی Mi 10 Pro

برخلاف اغلب گوشی های اقتصادی شیائومی، گوشی پرچمدار شیائومی می 10 پرو با قیمت 1100 دلار عرضه شده است. نکته قابل توجه در مورد این گوشی بهره مندی از تراشه اسنپ دراگون 865 و نمایشگر امولد 6.7 اینچی است. این گوشی از 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می کند و دارای باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت است. پنل دوربین این گوشی شیائومی نیز یک پنل چهارگانه است.

گوشی هوشمند شیائومی می 10

از دیگر مدل های گوشی 5G که در سال 2020 به بازار آمده اند می توان به گوشی وان پلاس 8T، گوشی ال جی ولوت 5 جی، گوشی پرچمدار موتورولا Edge Plus، گوشی موتورولا موتو جی پلاس، گوشی نوکیا 8.3 و پرچمدار جدید دیگر ال جی یعنی V60 ThinQ اشاره کرد. با توجه به محدودیت های فراوان در سال 2020 اما بازار گوشی های موبایل بسیار متنوع و داغ بودند و گزینه های زیادی برای انتخاب و بررسی وجود دارند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فقط اپل و دیگر هیچ، ایفون 12 هم جمع و جوره و هم تو دوربین دیگه شورشو در نیورده یهو ده تا دوربین بزنه به پشتش البته یه ایرادی که من از اپل های جدید دارم ضخیم بودنشون و سنگین بودنشون هست البته خیلی سلیقه ایه من گوشی نازک دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا