قطعات کامپیوتر

کارت گرافیک زوتاک رقیبی برای کارت گرافیک های داخل بازار آی تی

کارت گرافیک زوتاک رقیبی برای کارت گرافیک های داخل بازار آی تی می باشد و کمپانی ZOTAC با طراحی این کارت Vga می خواهد قدرت داخل بازار کارت گرافیک را از آن خود کند همچنین این کارت گرافیک به لیست قیمت کارت گرافیک های زوتاک افزوده شده است. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک زوتاک

ظاهرا نیمه دوم سال 2016 به رقابت تولید کنندگان قدرتنمد سخت افزار در زمینه کارت گرافیک های سفارشی مبدل شده است. پس از Gigabyte و MSI هم اینک نوبت به ZOTAC رسیده است تا قدرت طراحی خود در زمینه تولید کارت گرافیک را به جهان یاد آوری کند!

این شرکت که سابقه ی طولانی در زمینه تولید کارت گرافیک های سفارشی دارد، جدید ترین کارت گرافیک خود موسوم به ZOTAC GeForce GTX 1080 Arctic Storm Special Edition را رونمایی کرد. این کارت گرافیک فاقد خنک کننده های بادی (Air Cooler) و کولرهای عظیم الجثه است. یک بلاک بسیار باریک و البته خوش ساخت تمامی PCB را احاطه کرده و دو عدد ناقل ارتباطی استریو در استاندارد G1-4 در ساختار آن به کار رفته است.

کارت گرافیک زوتاک

با کمی دقت می توان نشان و نام کمپانی Thermaltake را در Back Plate و نمای جلو مشاهده کرد. وجود نام حاکی از آن است که Thermaltake نیز دستی بر تولید آن داشته و به احتمال بسیار زیاد این شرکت تایوانی در زمینه خنک کننده مایع مشارکت داشته است. این کارت گرافیک از دو تراشه بایوس بهره می برد که به مراتب سریع تر از Arctic Storm های پیشین هستند.

کارت گرافیک زوتاک

دو رابط 8 پین تغذیه نیروی مورد نیاز کارت گرافیک را تامین می کنند. 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5X با فرکانس 10 گیگاهرتز نیز در این محصول زیبا نصب شده است. این کارت گرافیک زوتاک 800  دلار و یا 829 یورو قیمت گذاری شده است. فرکانس های این کارت گرافیک با توجه به بایوسها در بیشینه 1771 الی 1779 مگاهرتز است.

لیست قیمت کارت گرافیک

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک زوتاک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من کارت گرافیک ایسوس به همه کارت گرافیک های داخل بازار ترجیح میدم و این کارت گرافیک زوتاک هم مشخصات فنی خوبی داره می تونه قدرتمند باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا