راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

تبلت جدید اپل آیپد مینی پرو 5G در راه است

تبلت جدید اپل یعنی آیپد مینی پرو با پشتیبانی از اینترنت 5G به زودی رونمایی می شود. ماه مارچ برای طرفداران محصولات اپل زمان رسیدن یک مدل جدید از تبلت های این کمپانی است. سه سال متوالی از سال 2018 اپل ابتدا از آیپد با پشتیبانی از تراشه A10 Fusion با نمایشگر 9.7 اینچی رونمایی کرد. سپس در ساال 2019 آیپد ایر با 3 گیگابایت حافظه رم و تراشه A12 Bionic رونمایی شد و متعاقب آن در سال 2020 اپل دو آیپد 11 و 12.9 اینچی را رونمایی کرد.

اپل امسال هم آیپد مینی پرو جدید معرفی شود این روند سالانه تکیمل می شود. تا زمانی که در حدود ماه سپتامبر منتظر رونمایی از گوشی های سری آیفون 13 باشیم. آیپد مینی اپل به گفته تحلیلگران به دو دلیل قیمت قابل قبول و استفاده از تراشه های پرسرعت جایگاه خوبی را چه در بین تبلت های اپل و چه در بازار کلی تبلت ها پیدا کرده اند.

آیپد مینی اپل با اینترنت 5 جی و نمایشگر بزرگتر

لیست قیمت آیپد

امکان رونمایی از آیپد مینی پرو 5G در روزهای پیش رو

به نظر می رسد هر روز امکان رونمایی از تبلت اپل مدل iPad Mini Pro 5G وجود دارد. بر اساس گزارش هایی که منتشر شده است این تبلت که نسل ششم آیپد مینی اپل است، به احتمال زیاد با همین نام آیپد مینی پرو 5 جی معرفی می شود. آیپد مینی قبلی نمایشگر 7.9 اینچی داشت و در واقع کمی از گوشی موبایل آیفون بزرگتر بود. اما نسل جدید احتمالا از نمایشگر 8.4 اینچی یعنی کمی بزرگتر از مدل قبلی عرضه خواهد شد. یکی دیگر از تحلیلگران نیز معتقد است آیپد مینی جدید بین 8.5 تا 9 اینچ خواهد بود.

امکان رونمایی از آیپد مینی پرو 5G در روزهای پیش رو

کاربرد بیشتر آیپد مینی اپل نسبت به دیگر تبلت های اپل

تبلت ها این روزها محصولات پرکاربردتری نسبت به قبل هستند. در خیلی از موارد بیزنس های کوچک و بازاریاب ها از مدل های مختلف تبلت برای پرزنت کردن محصولات خود استفاده می کنند. آیپد مینی پرو اپل در این عرصه بسیار موفق عمل کرد چرا که قابلیت پشتیبانی از برنامه های زیادی را برای کاربران اینگونه مشاغل فراهم می آورد که کمتر درگیر فضای داخلی تبلت یا کندی آن باشند. همچنین از این محصول می توان در رستوران ها برای سفارش گیری و یا انبارداری استفاده کرد که به خاطر ابعاد کوچک و سخت افزار قوی آیپد مینی این محصول فروش بسیار بالایی داشت.

کاربرد بیشتر آیپد مینی اپل نسبت به دیگر تبلت های اپل

در حال حاضر نشریه های معتبری اطلاعاتی از عرضه مدل جدید آیپد با نام آیپد مینی پرو را منتشر می کنند. این مدل احتمالا حاشیه های کمتری نسبت به مدل های قبلی خود خواهد داشت و ممکن است دکمه هوم هم از روی آن حذف شود و به جای آن از فیس آی دی برای بازکردن قفل این دیوایس استفاده شود. اما نباید از این نکته غافل شد که این تبلت قرار است از اینترنت 5 جی پشتیبانی کند که جزء اولین مدلهای تبلت با پشتیبانی از اینترنت 5G می باشد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینترنت 5G روز به روز روی گوشی ها و تبلت ها میاد، اما هنوز خود اینترنتش رو ما نداریم و معلوم نیست اصلا اگه بیاد ایا به همون سرعت جهانی خواهد بود یا نه، و البته اینکه چه سالی در تمام ایران قابل استفاده میشه هم خودش قابل تامله، پس چرا باید برای گوشیمون هزینه زیادی بکنیم فقط برای 5G?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا