نقد و بررسینقد و بررسی موبایل و تبلت

عرضه تبلت غول پیکر 18.4 اینچی سامسونگ با سیستم عامل اندروید

عرضهتبلت غول پیکر 18.4 اینچی سامسونگبا سیستم عامل اندروید و با اسم رمز Tahoe در ماه آینده در طی برگزاری رویداد IFA انجام خواهد شد. در اوایل این ماه خبرهایی از وجود یک تبلت غول پیکر که توسط سامسونگ ساخته شده است منتشر شد که برخی آن را تکذیب کردند. اما اکنون به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد که به زودی یک تبلت اندرویدی بزرگ را روانه بازار کند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تبلت غول پیکر سامسونگ

باتوجه به خبری که توسط SamMobile منتشر شده است این پروژه با اسم رمز Tahoe شناخته شده است و اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی را نیز اجرا می کند. از ویژگی های آن می توان به وجود یک صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی که دارای وضوح نسبتا شگفت انگیز ۱۰۸۰p است اشاره کرد.

مشخصات تبلت 18.4 اینچی سامسونگ

شایعه شده است که قدرت اینتبلتتوسط پردازنده ۶۴ بیتی ۱٫۶GHz Exynos 7580 و رم ۲ گیگابایتی تامین می شود و همچنین دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده که از اسلات کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند. باتری دستگاه ۵۷۰۰mAh بوده که تقریبا برای روشن نگه داشتن آن مناسب است و علاوه بر این می توان به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی ودوربینجلویی ۲٫۱ مگاپیکسلی آن نیز اشاره کرد.

پتنت تبلت بزرگ سامسونگ

متاسفانه هنوز هیچ کلمه ای درباره قیمت این تبلت غول پیکر منتشر نشده است و همچنین تاریخ عرضه آن نیز مخشص نیست. هرچند که حدس و گمان ما این است که قیمت ارزانی نداشته باشد که این شایعه به خاطر وجود صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی این دستگاه است. با این وجود در کنار همه این شایعات انتظار می رود که سامسونگ در ماه آینده در طی برگزاری رویداد IFA این تبلت بزرگ را به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اینکه تبلت به ای ابزرگی را توسط سامسونگ وارد بازار می کند عجیب نیست زیرا سامیونگ همیشه با ساخت وسایل بزرگنتر از حد خود شهرت یافت که گوشی از آن مستثنی نیست صد. حال فکر کنید کسی با تبلن 18 اینچی در خیابان را ه برود و در صورت لزوم عکسی بگیرد که شاید در دید شما مسخره جلوه کند اما احتمالا سامسونگ یک دوربین 8 در پشت این تبلت تعبیه کرده نشان دهنده این است که سامسونگ به این قضیه فکر کرد و جای خنده است و رم 2 برای این غول صدر در صد پایین است که اگر شایعه ای که ای تی بازار آن را نقل کرده واقعیت داشته باشد این تبلت یکی دیگر از شکستهای سامسونگ خواهد بود

  2. سلامو خسته نباشید این مثل یک لب تاب حرفه ای کار میکنی یا ن ؟خیلی چیزه جالبیه مثل تلویزیون یا حتی میشه نقشه های معماری روش کشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا