راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

رونمایی سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S2 تبلتی سبک و باریک

رونماییسامسونگ از تبلت Galaxy Tab S2تبلتی سبک و باریک که در دو سایز 8 و 9.7 اینچی و با نسبت تصویر ۴:۳ توسط کمپانی به طور رسمی انجام شد. سرانجام سامسونگ از گلکسی تب اس ۲ ، سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت‌های ساخت خود رونمایی کرد.نسل جدید گلکسی تب اس های سامسونگ در دو سایز ۸.۰ و ۹.۷ اینچی و با نسبت تصویر ۴:۳ طراحی و تولید شده‌اند ، چیزی که پیش از این در آیپد های اپل شاهد آن بوده ایم.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

هر دو محصول تنها ۵.۶ میلی‌متر ضخامت دارند و مدل ۸ اینچی با ۲۵۶ گرم و مدل ۹.۷ اینچی ۳۸۹ گرم وزن عرضه می‌شوند. همچنین هر دوتبلتدارای حسگر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی فیزیکی home می‌باشند. قابلیت چند عملکردی یا Multitasking نیز ویژگی جدیدی است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به صورت همزمان دو اپلیکیشن را باز کرده و با استفاده از پنجره‌های POP UP بین اپلیکیشن‌های مختلف حرکت کند.

مدل Samsung Galaxy Tab S2 8 از یک صفحه نمایش ۸ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۵۳۶در۲۰۴۸ پیکسل و مدل Galaxy Tab S2 9.7، ‌از نمایشگر ۹.۷ اینچی سوپر آمولد با همان وضوح بهره می‌برد. هر دو مدل از یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای شامل ۴ هسته ی ۱.۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق درگاه کارت حافظه، عرضه خواهند شد. از ویژگی های فیلمبرداری و تصویرداری این دوتبلتنیز می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسل اشاره کرد.

تجهیزات تصویربرداری گلکسی تب اس ۲ های سامسونگ را یکدوربین۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو تشکیل داده است.سامسونگ مدل ۸ اینچی گلکسی تب اس ۲  را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مدل ۹.۷ اینچی این تبلت را به یک باتری ۵۸۷۰ مجهز کرده است.همچنین سامسونگ هر دوی این تبلت ها را به سیستم عامل اندروید ۵ لالی پاپ مجهز کرده است.

گلکسی تب اس ۲ های سامسونگ در دو مدل سیم کارت خور با پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و وای-فای تنها عرضه خواهند شد و قیمت این تبلت ها برای عرضه در بازار اروپا به شرح زیر می باشد :

قیمت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ مدل ۸ اینچی : ۳۹۹ یورو نسخه Wi-Fi و ۴۶۹ یورو نسخه LTE

قیمت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ مدل 9.7 اینچی : ۴۹۹ یورو نسخه Wi-Fi و ۵۶۹ یورو نسخه LTE

JK Shin مدیرعامل بخش موبایل و فناوری اطلاعات شرکت سامسونگ، نظر خود را در خصوص سری Galaxy Tab S2 اینگونه اعلام کرده است:

Galaxy Tab S2 نه تنها باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت سامسونگ از نظر اندازه و ابعاد است، بلکه کاربر را با تجربه‌ای جدید و آسان در کنار بهره‌وری مناسب از کیفیت تصویر نمایشگر روبه‌رو می‌سازد. ما بر این باوریم که Galaxy Tab S2 کاملترین گجت نمایشگر محور شخصی سامسونگ برای استفاده‌ی کاربران در هر مکان و زمانی است.

مشخصات و تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S2 8.0 :

رونمایی سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S2 تبلتی سبک و باریک

مشخصات و تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S2 9.7 :

رونمایی سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S2 تبلتی سبک و باریک

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید،به نظر بنده ،تبلت های زیادی با برندها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد،اما تبلت Galaxy Tab S2 تبلتی سبک و باریک از سامسونگ یکی از این مدل ها است که خیلی خوب و عالی است،سبک ترین و بارک ترین تبلت است،دارای حسگر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی فیزیکی home می‌باشد،از ویژگی های فیلمبرداری و تصویرداری این دو تبلت نیز می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسل اشاره کرد.با سپاس از سایت خوب آی تی بازار.

  2. با عرض سلام خسته نیاشید خدمت مدیران این سایت خوب ای تی بازار…
    میخواستم یک نظر راجب سری تبلت های سامسونگ بدم خوب اینو همه میدونن که سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانیای این عرصه هستشو کارای فوق العاده ای ازش تا به حال دیده شد هم گوشی و هم تبلت و با سخت افزاری که روی این تبلت گذاشته شده میشه گفت یکی از بهترین نسخه های این شرکت هستش امید وارم وقتی وارد بازار ایران بشه بتونم یکی ازش رو خریداری کنم تجهیزاتش که خیلی خوبه مخصوصا پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای شامل ۴ هسته ی ۱.۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی این تبلتو خیلی محبوب کرده تو بازار موبایل.
    خیلی ممنون از سایت آی تی بازار

  3. دو تبلت 8 و 9.7 اینچی سامسونگ که با نام تبلت Galaxy Tab S2 وارد بازار شده هزینه بالایی را دارد که 8 هسته ای بودن رم 3 و کیفیت صفحه نمایش فوق العاده آن سبب این قیمت است و یکی از امکانات مناسبی که در آن وجود دارد سبک و نازک بودن آن و دوربین مناسب تعبیه شده در آن و باطری بسیار مناسب آن با آمپراژ بالا است از ای تی بازار ممنون که تحلیل خوبی را ارائه داده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا