قطعات کامپیوتر

تجربه تصویری واقعی با مانیتور بنکیو EW2775ZH

تجربه تصویری واقعی با مانیتور بنکیو EW2775ZH امکان پذیر خواهد بود و این ال ای ادی کمپانی BenQ پنل خود را از شرکت معتبر AUO الکترونیک دریافت کرده  است همچنین این پنل از فناوری AMVA+ پشتیبانی می کند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور بنکیو EW2775ZH

کمپانی بنکیو برای تولید انواع مانیتور دست به کار شده و فعالیت آن به نسبت گذشته از رشد مناسب برخوردار است. انواع مدل های گیمینگ و حرفه ای این برند در بازار کشور ما نیز موجود است. هم اکنون این شرکت جدید ترین مانیتور میان قیمت خود را معرفی کرده است. مانیتوری که می توان با مدل های میان قیمت رقابت کند.

مانیتور بنکیو EW2775ZH

مانیتور بنکیو EW2775ZH  مانیتوری است 27 اینچی و با نسبت 16:9 که از یک پنل VA به همراه دقت FHD استفاده می کند. فاصله پیکسلی در این محصول برابر با 0.311 میلی متر بوده و کنتراست آن نیز 1:3000 عنوان شده است. حداکثر شدت روشنایی در این مانیتور نیز برابر با 300cd/m2 است که میزان قابل توجه و مناسبی است.

مانیتور بنکیو EW2775ZH

زمان پاسخ به فرکانس پنل 4 میلی ثانیه در تست های خاکستری و 14 میلی ثانیه در تست های تمام رنگی است. مقداری که برای انجام بازی های کامپیوتری نیز بسیار مناسب است. زاویه دید نیز از هر سمت 178 درجه است. به لطف استفاده از پنل VA،8 بیت برای ساب پیکسل ها در نظر گرفته شده است که به همین علت می توان انتظار نمایش 16.7 میلیون رنگ را داشت. این پنل از استاندارد NTSC استفاده کرده و می تواند 72% درصد از رنگ های این طیف را پوشش دهد.

مانیتور بنکیو EW2775ZH

هرتز پنل برابر با 60 هرتز است که از یک مانیتور میان رده چندان دور از انتظار نیست. البته به دلیل استفاده از سیستم روشنایی WLED بنکیو مقدار زیادی موفق به کاهش سو سو زدن شده و اعلام کرده است که نورهای آبی نیز کنترل شده هستند. دو اسپیکر 2 وات و پورت های HDMI 1.4 و VGA از جمله دیگر امکانات این محصول هستند. طراحی پایه نیز بی شباهت با مانیتورهای سامسونگ نبوده و در نگاه اول این کپی برداری به چشم می خورد.

لیست قیمت مانیتور

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید مانیتور بنکیو EW2775ZH جز مانیتورهایی که کمتر اسم آن به گوش خورده است ،اما با توجه به توضیحاتی که در بخش اخبار آی تی سایت آی تی بازار گفته شد دارای پنل 60 هرتزی است و دو اسپیکر 2 وات و پورت های HDMI 1.4 و VGA دارد وبسیار قدرتمند و کاربردی طراحی شده است ممنون از سایت خوبتون.

  2. سلام
    تجربه تصویری واقعی با مانیتور بنکیو EW2775ZH امکان پذیر خواهد بود و این ال ای ادی کمپانی BenQ پنل خود را از شرکت معتبر AUO الکترونیک دریافت کرده است همچنین این پنل از فناوری AMVA+ پشتیبانی می کند

  3. با سلام
    تجربه تصویری واقعی با مانیتور بنکیو EW2775ZH امکان پذیر خواهد بود و این ال ای ادی کمپانی BenQ پنل خود را از شرکت معتبر AUO الکترونیک دریافت کرده است همچنین این پنل از فناوری AMVA+ پشتیبانی می کند.

  4. سلام خسته نباشید
    این مانیتور با کیفیت خوبی و .و تعداد پیکس های زیاد باعت شفاف شدن مانیتور و کیفیت بیشتر تصویر شده و با انتظار 16.7 میلیون رنگ میشه گفت یکی از بهترین مانیتور هاست با این که طراحی پایه ش کپی ولی به نظر من طرح زیبایه

  5. دوست من یه benQ داره خوب هست شاید منم یه دونه خریدم با این کیفیت خوبش ممنون آی تی بازار از این اطلاعات خوبت

  6. مانیتور بنکیو EW2775ZH یک مانیتور تمام عیار برای گیمینگ است و میتواند با اراعه ی تصاویر کاملا واقعی و با کیفیت لذت بازی کردن را برای هر کسی بیشتر کند. طراحی این مانیتور مانند بقیه مانیتور های عرضه شده این شرکت عالی است.ممنون از اخبار آی تی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا