موبایل

تصاویر گوشی موبایل اچ تی سی A16 مجهز به سیستم عامل اندروید 6.0

تصاویر گوشی موبایل اچ تی سی A16 مجهز به سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو توسط افشا کننده معروف evleaks@ منتشر شد و احتمالا این تلفن هوشمند در رنگ های مختلف و قیمتی مناسب در اوایل ماه مارس از سوی کمپانی HTC عرضه شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تصاویر گوشی موبایل اچ تی سی A16

با این‌ که انتظار نمی‌ رود شرکت اچ ‌تی ‌سی از پرچم ‌دار جدید خود با نام وان M10 در کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC 2016) پرده ‌برداری کند، احتمالا این شرکت از گوشی ‌های جدیدی در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. یکی از این گوشی ‌ها، به احتمال زیاد اچ ‌تی‌ سی A16 است که اخیرا، افشا کننده معروف Evan Blass یا evleaks@ تصاویری را از آن منتشر کرد.

تصاویر گوشی موبایل اچ تی سی A16

هنوز هیچ مشخصاتی از اچ ‌تی ‌سی A16 منتشر نشده است اما با توجه به تصاویر،‌ این گوشی موبایل در رنگ‌ های مختلفی عرضه خواهد شد. در جلوی این دستگاه، یک دوربین و اسپیکرهای دوگانه وجود دارد و همچنین در عقب آن،‌ شاهد یک دوربین (با فلش LED) هستیم.

تصاویر گوشی موبایل اچ تی سی A16

به‌ نظر می ‌رسد که گوشی موبایل اچ ‌تی ‌سی A16  یک گوشی از سری دیزایر اچ ‌تی‌ سی خواهد بود و همچنین به اندروید 6.0 مارشمالو مجهز خواهد شد. با توجه به تاریخی که روی صفحه‌ نمایش این دستگاه وجود دارد، ممکن است کمپانی HTC این گوشی را در اوایل ماه مارس (اواخر اسفند) عرضه کند. با توجه به یک وب‌ سایت تایوانی، ممکن است A16 با قیمت 150 دلاری عرضه شود که به همین دلیل، نباید انتظار یک دستگاه بالا رده را داشته باشیم.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. گوشی موبایل اچ تی سی معمولا گوشی های خوش دستی هستن و مدلهای مختلفی با کارایی های مختلف و متنوع و قیمت های متفاوت هستند که گوشی موبایل A16 هم حتما همین طور خواهد بود و با توجه به اینکه تلفن هوشمند اچ تی سی دارای نسخه اندروید هستن کار کردن با اونها برای همه ممکنه و به علاوه به خاطر تنوع رنگ گوشی اچتی سی a16 حتما برای همه سلیقه ها مورد مناسبی داره.

  2. سلام
    گوشی موبایل اچ تی سی A16 طراحی خیلی خوبی داره و با تجهیزاتی هم که در ساخت این گوشی هوشمند استفاده شده حتما این گوشی یکی از بهترین محصولات شرکت اچ تی سی خواهد بود این گوشی از اندروید 6 پشتیبانی می کنه که آخرین ورژن اندرویدی هستش که به بازار اومده ولی خوب خیلی ها می دونن این نسخه از اندروید فقط بازی و برنامه های خیلی جدید رو اجرا می کنه .

  3. با سلام و خسته نباشید . موبایل اچ تی سی A16 این گوشی به اندروید 6.0 مارشمالو مجهز شده که همین باعث سرعت بالای این موبایل شده و این گوشی از نظر سخت افزاری خیلی قویه و تونسته کاری کنه که تو رده ی گوشی های بالا رده به حساب بیاد . همچنین cpuاین گوشی خیلی قوی هست

  4. سلام و خسته نباشید
    تصاویر گوشی موبایل اچ تی سی A16 مجهز به سیستم عامل اندروید 6.0 که این گوشی دارای امکانات خوبی است از جمله همین اندروید 6 کی دارد.این دستگاه دوربین و حافظه ی داخلی مناسبی دارد و طراحی این گوشی هم زیبا میباشد . قیمت این گوشی 150 دلار است.

  5. سلام خسته نباشید
    وای چه گوشیه نازیه این مدل گوشی اچ تی سی A16 ظاهرش واقعا خوشگله فکر کنم این گوشی فقط برای دخترا درست کرده اندروید خوبی هم داره میشه رو این اندروید برنامه های سطح بالا هم نصب کردم این گوشی هنوز برای فروش تو ای تی بازار نیومده؟

  6. گوشی های اچ تی سی مدتی هست به خاطر مشکلاتی که توشون هست چه کیفیت چه سخت افزاری خیلی سخت می تونن جا باز کنن و از فروششون کاسته شده اینکه بخوان با این گوشی اعتبار از دست رفته رو بازگردونن فکر نمی کنم زیاد درست باشه
    ممنون از ای تی بازار به خاطر اطلاعات به روزت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا