موبایل

ثبت تصاویر سلفی 32 مگاپیکسلی با دوربین جلو گوشی موبایل Vivo 5X Pro

ظاهرا شرکت چینی ویوو  (Vivo ) علاقه بسیاری به تولید گوشی های خاص دارد. این شرکت که رکورد باریک ترین گوشی جهان را برای اسمارت فون Vivo 5X Max خود با ضخامت ۴.۷۵ میلی‌‌متری‌ به ثبت رسانده است.حالا می خواهد عنوان قدرتمند ترین دوربین سلفی در میان تمام اسمارت فون های جهان را برای گوشی ۵X Pro تصاحب کند.

بر اساس خبری که امروز منتشر شده ، ظاهرا گوشی Vivo 5X Pro قادر به ثبت تصاویر سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

ثبت تصاویر سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دوربین جلو گوشی موبایل Vivo 5X Pro

البته استفاده از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در دوربین جلوی این گوشی امری بعید به نظر می رسد و پیش‌بینی شده که ۵X Pro نیز از یک نمونه ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی در جلو بهره مند باشد و با استفاده از تکنولوژی Interpolation که برای افزایش میزان پیکسل‌های یک تصویر به کار می‌رود، بتواند به چنین میزان مگاپیکسلی برای تصاویر ثبت شده دست یابد.

بر اساس شنیده ها ، گوشی Vivo 5X Pro دارای یک نمایشگر ۶ اینچی است و از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه ۳ گیگابایت رم نیز سود می‌برد.از زمان معرفی و قیمت این گوشی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما گفته شده که ویوو این اسمارت فون را برای عرضه جهانی آماده کرده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. گوشی ویوو ۵X Pro یک گوشی خوب بعد از قدرت نمایی ویوو در نازکترین گوشی است که ایدوارنه باید به ان نگاه کرد ولی 32 مگا پیکسل سلفی کمی دور از انتظار است و به گفته ای تی بازار شاید با نرم افزار به این پیکسل برسد، البته نباید از نمایشگر ۶ اینچی است و از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه ۳ گیگابایت رم گذشت البته پردازنده 615 کمی ضعیف است

  2. با سلام
    ثبت تصاویر سلفی 32 مگاپیکسلی با دوربین جلو گوشی موبایل Vivo 5X Pro که این دوربین مردم رو شگفت زده کرده و دارای کیفیت بسیار خوبی است. این دوربین برای گوشی ویوو است و همین باعث شده خرید زیادی داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا