اخبار تکنولوژیاخبار لپ تاپ

تبلت های دانش آموزی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تبلت هایی که صرفا جهت اهداف آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند نیازمند یک سری از خصوصیات و ویژگی ها هستند که برای مثال می توان از کم وزن بودن، داشتن میزان حافظه مناسب و سیستم عامل به روز در آنها نام برد. تبلت هایی که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد نیازمند سادگی و در عین حال سخت افزار مطلوبی می باشند. با توجه به شرایط به وجود آمده بر اثر کرونا و آموزش های تحصیلی آنلاین، خرید تبلت های دانش آموزی رونق بیشتری گرفته است تا دانش آموزان در خانه و به موقع به کلاس های آنلاین خود برسند. در چند ماه اخیر خرید تبلت هایی که برای دانش آموزان مناسب باشد رشد زیادی داشته است. اما باید دید والدین در هنگام خرید یک تبلت دانش آموزی به چه نکاتی باید توجه داشته باشند.

مناسب ترین تبلت های دانش آموزی در بازار

لیست قیمت تبلت

مناسب ترین تبلت های دانش آموزی در بازار

در تعریف کلی تبلت دانش آموزی به انواعی از تبلت گفته می شود که بدون سیمکارت هستند. علاوه بر پایین بودن قیمت تبلت های بدون سیمکارت، والدین ترجیح می دهند تبلت های فاقد سیمکارت را برای استفاده دانش آموزان در اختیار آنان قراردهند و برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده کنند و صرفا تحت نظارت والدین از این گجت استفاده نمایند. از دیگر خصوصیاتی که یک تبلت دانش آموزی باید داشته باشد می تواند به وضوح صفحه و کارآمدی آن توجه داشت. تبلت هایی با سخت افزارهای پیچیده و سنگین در این موارد کاربرد نخواهند داشت. زیرا صرفا دانش آموزان از تبلت خود جهت شرکت در کلاس آنلاین و اهداف آموزشی استفاده می کنند. در حال حاضر شرکت هایی مثل لنوو، هوآوی، اچ پی و سامسونگ تبلت هایی با ویژگی های مناسب برای دانش آموزان به بازار عرضه می کنند که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

تبلت های دانش آموزی

تبلت های دانش آموزی لنوو

شرکت لنوو که یکی از پرفروش ترین شرکت در عرصه محصولات الکترونیک چون لپ تاپ و تبلت لنوو است چندین مدل تبلت  برای استفاده های آموزشی دارد. از جمله مدل های این برند می توان به تبلت لنوو مدل Tab 10 TB-X103F و مدل Tab 7 Essential TB که هر دو از تبلت های میان رده محسوب می شوند نام برد. این مدل ها هم ظزفیت کافی و هم قیمت مناسبی برای استفاده دانش آموزان دارا هستند. طراحی خوب ظاهری، وزن پایین و قیمت مناسب از جمله ویژگی های اصلی برای انتخاب این مدل های هستند.

تبلت های دانش آموزی سامسونگ

صفحه نمایش با کیفیت، قابلیت مکالمه، حافظه رم و ظرفیت حافظه مناسب و سیستم نرم افزاری به روز از خصوصیات تبلت های میان رده سامسونگ محسوب می شود که برای استفاده دانش آموزان مناسب است. از جمله مدل های تبلت سامسونگ مناسب برای دانش آموزان می توان به سامسونگ گلکسی تب A 8.0 اشاره کرد که در ظرفیت های حافظه ای متفاوتی در چند مدل عرضه می شوند.

تبلت های دانش آموزی هوآوی

تبلت های میان رده هوآوی از صفحه نمایش های مطلوبی برخوردار هستند و در عین حال از یک طراحی زیبا بهره می برند. هرچند کیفیت دوربین آنها در حد قابل قبولی نیست اما مساله مهم در تهیه تبلت مناسب برای دانش آموز مواردی همچون سخت افزار و حافظه است که تبلت های هوآوی از آنها به خوبی پشتیبانی می کند. مدل Huawei Mediapad T3 از مناسب ترین مدل های تبلت دانش آموزی محسوب می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظر من برای تبلت دانش اموزی بهترین تبلتها لنوو هستند، اطمینان بیشترین هم دارند نسبت به بقیه؛ تب Tab 10 TB-X103Fعالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا