تلویزیون و مانیتورراهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

جدیدترین تلویزیون فیلیپس به بازار صوت و تصویر عرضه شد

کمپانی هلندی فیلیپس نخستین سری از تلویزیون های OLED طراحی شده در سال 2018 را به زودی راهی بازار صوت و تصویر خواهد کرد؛ این کمپانی که در تولید تلویزیون فعالیت چشمگیری دارد، تلویزیون سری OLED803 را برای بازار اروپا و سپس سایر بازارهای صوت و تصویر آماده کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت تلویزیون

تلویزیون های سری OLED803 آخرین دستاورد کمپانی Philips برای تولید تلویزیون های OLED است که از طراحی مینیمالیستی اما جذاب بهره می برند. این سری از تلویزیون ها در ابعاد 55 و 65 اینچ تولید شده اند، و خوشبختانه با وجود محصولات این شرکت در بازار داخلی ایران قرار است، تلویزیون های سری OLED803 نیز به زودی راهی بازار صوت و تصویر ایران شوند.

جدیدترین تلویزیون های فیلیپس به رزولوشن 4K و فناوری HDR مجهز هستند؛ جهت زیبایی بیشتر و جلوگیری از خستگی چشم ها، کمپانی Philips از سیستم Ambilight نیز در سری OLED803 استفاده کرده که توسط 3 منطقه با دیودهای LED RGB در پشت کابینت ساخته و پرداخته می شوند. این سری از تلویزیون ها مجهز به ساندبار B & W نیستند اما به جای آن از تمامی تکنیک های HDR10, HDR10+ و HLG در ساخت آنها استفاده شده است.

تلویزیون فیلیپس

تلویزیون های سری OLED803 فیلیپس دارای سیستم صوتی نسبتا قدرتمند با آرایش 2+1 هستند، همچنین این سیستم صوتی یکپارچه از تکنیک Dolby Atmos بهره می برد که برای یک تلویزیون بسیار ایده آل است. تلویزیون سری OLED803 با پشتیبانی کردن از سیستم عامل Android امکان گشت گذار در دنیای آنلاین و هوشمند را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

تلویزیون فیلیپس سری OLED803

پردازنده داخلی تلویزیون های سری Philips OLED803 مدل P5 می باشد، که تولید و طراحی آن نیز توسط شرکت فیلیپس انجام شده است. شایان ذکر است که فناوری Ambilight با کنسول های بازی Xbox One نیز سازگار خواهد بود. جدیدترین تلویزیون فیلیپس به سیستم عامل Nougat یا اندروید 7 مجهز نیز هستند ولی کمپانی فیلیپس وعده داده که به سرعت آپدیت اندروید 8 یا Oreo را برای آنها آماده می کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون فیلیپس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تلویزیون های فیلیپس کیفیت تصویر فوق العاده ای دارند و قیمتشون نسبت به تلویزیون های ال ای دی سامسونگ خیلی بهتر و مقرون به صرفه تره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا