اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

حذف شارژر از جعبه گوشی شیائومی در سال جدید

بعد از سامسونگ و اپل این بار نوبت به شیائومی رسید که اعلام کند شارژر را از جعبه گوشی های خود حذف خواهد کرد. این خبر همزمان با خبرهایی که در مورد رونمایی از گوشی می 11 اعلام شد. پیش از این هم شیائومی و هم سامسونگ اپل را به خاطر این تصمیم مورد تمسخر قرار داده بودند اما حالا هر دو این کمپانی ها این کار را انجام می دهند.

در خبری که به تازگی در مورد شیائومی منتشر شده است، به نظر می رسد این شرکت قرار است از سه مدل گوشی تاشو در سال جدید رونمایی خواهد کرد. باید دید حذف شارژر در مورد گوشی می 11 فقط صحت دارد یا در مورد دیگر گوشی های شیائومی که حالا در بازار جایگاه خوبی به دست آورده اند اعمال خواهد شد.

عرضه نسل بعدی گوشی شیائومی بدون شارژر

لیست قیمت گوشی شیائومی

عرضه گوشی شیائومی بدون شارژر، ادامه راه اپل در حذف آن

شیائومی در این اقدام، حذف شارژر را در دنباله راه اپل انجام خواهد داد. وقتی چند سال پیش اپل در یک اقدام ناگهانی و غیرمنتظره جک 3.5 میلی متری مربوط به هدفون را از گوشی های خود حذف کرد باز هم این اقدام اپل باعث شد تا کمپانی های تولید کننده گوشی موبایل این اقدام را مسخره کنند.

اما زمان طولانی نگذشت تا با روی کار آمدن هندزفری های بلوتوث باز هم این اقدام توسط شرکت های دیگر تقلید شد. ظاهرا بار دیگر اپل پیشرو بود و این بار بعد از سامسونگ شیائومی این کار را برای گوشی پرچمدار جدید خود یعنی شیائومی می 11 انجام خواهد داد.

هرچند هدف اولیه اپل برای این کار کمک به محیط زیست بود. اما پر واضح است که حذف شارژر موبایل از جعبه گوشی موبایل یک اقدام اقتصادی محسوب می شود.

عرضه گوشی شیائومی بدون شارژر، ادامه راه اپل در حذف آن

گوشی شیائومی می 11 بدون شارژر رونمایی می شود

پرچمدار جدید شیائومی یعنی Xiaomi Mi 11 که همین روزها رونمایی خواهد شد، بدون شارژر در جعبه گوشی شیائومی عرضه خواهد شد. هرچند با منتشر شدن چند عکس از جعبه گوشی شیائومی می 11 با توجه به ابعاد جعبه این موضوع قابل حدس بود. گوشی شیائومی می 11 با مشخصات فنی بسیار قابل قبولی عرضه خواهد شد. از جمله این ویژگی ها می توان به نمایشگر سوپر امولد اشاره کرد.

گوشی شیائومی می 11 بدون شارژر رونمایی می شود

 

همچنین این گوشی احتمالا از دو حافظه داخلی 128 و یا 256 با دو رم 8 و یا 12 گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد. قیمت حدودی که برای این گوشی پرچمدار شیائومی اعلام شده حدود 680 دلار است. این طور که به نظر می رسد بعد از عرضه اولیه گوشی شیائومی می 11 در بازار چین، این گوشی تا چند هفته آینده به بازار دیگر کشورها خواهد رسید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این حذف شارژر مزخرف ترین کار و بیهوده ترین کاری هست که کمپانی ها گوشی موبایل دارند انجام میدن، مشتری ها هم برای اینکه هزینه نکنن خب میرن یه شاژر ارزون و فیک میخرن و مشخصا این کار به گوشی اسیب میرسونه و شارژش زود تموم میشه، از طرفی هم فقط باعث پایین اومدن هزینه میشن، امیدوارم بعداز اپل و شیائومی، سامسونگ این کار رو نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا