موبایل

درز تصویر و مشخصات گوشی موبایل بلک‌ بری Oslo

درز تصویر و مشخصاتگوشی موبایل بلک‌ بریOslo:گوشی بلک‌بری پاسپورت آخرین امید کمپانی کانادایی BlackBerry برای خروج از بحران بود.با اینکه هنوز آمارهای دقیق و خاصی از فروش این گوشی منتشر نشده اما به نظر می سد که کمپانی بلک بری از فروش این گوشی راضی بوده است چرا که حالا خبرهایی از عرضه نسخه جدید BlackBerry Passport با نام ” BlackBerry Oslo ” به گوش می رسد.

درز تصویر و مشخصات گوشی موبایل بلک‌ بری Oslo

در ادامه با آی تی بازار همراه باشید.

در این خبر که توسط وب سایت ” بلک‌بری سنترال ” منتشر شده آمده است که نسخه جدیدگوشی موبایل بلک بریپاسپورت با نام اسلو (Oslo) مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۰، صفحه نمایش LCD با رزولوشن ۱۴۴۰x1440 پیکسل و نسبت تصویر یک به یک، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل با لرزشگیر تصویر لیزری و یک باتری بزرگ ۳۴۵۰ میلی آمپرساعتی است که با توجه به تصویر منتشر شده از آن ، شاهد تغییراتی در طراحی و اجزای گوشی نسبت به نسل قبلی آن هستیم.

به گفته وب سایت بلک‌بری سنترال ، اسمارت فون بلک‌بری اسلو در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ رسما رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    بلک بری همیشه در زمینه گوشی موبایل های هوشمند حرفی برای گفتن داره و اسمارت فون های این شرکت از طراحی های خیلی جالبی برخورداره مخصوصا این گوشی که در این مطلب معرفی شده با تجهیزاتی که داره خیلی دوست دارم که یکی ازشو داشته باشم و امید وارم خیلی زود بتونم این گوشی جالبو در بازار های ایران یا سایت ها پیدا کنم.

  2. بلک بری متاسفانه نتواسنته خود را ا«چنان که باید در میان گوشی های هوشمند جای دهد و این یک مشکلی است که شاید برای بلک بری زیاد اهمیت نداشته باشد زیرا این شرکت مشتریان خود را دارد و اعتمادی که انها دارد برایش بس است زیرا می توان به سیستم عامل نااشنا ولی ایمن آن نی ز دانست
    ممنون از ای تی بازار

  3. با سلام خدمت شما
    درز تصویر و مشخصات گوشی موبایل بلک‌ بری Oslo که این گوشی دارای عجیبی است و به خاطر همین طراحی طرفداران زیادی رو به خود جذب کرده.این گوشی دارای امکانات خوبی است و قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده.دوربین این گوشی بسیار قوی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا