موبایل

ویدئو تبلیغاتی گوشی موبایل ال جی V10 حاکی از رابط کاربری UX 4.0

ویدئو تبلیغاتیگوشی موبایل ال جی V10 حاکی از رابط کاربری UX 4.0 بوده و این اسمارت فون جدید کمپانی ال جی یک تلفن هوشمند مقاوم در برابر ضربه می باشد.ال جی به تازگی ویدئویی تبلیغاتی را منتشر کرده و در آن کارایی تلفن هوشمند V10 خود را در کنار رابط کاربری جدید LG UX 4.0+ به نمایش گذاشته است. در تبلیغ یاد شده یک مرد و دو زن ساکن شهر نیویورک را می بینیم که چطور زندگی روزمره ی خود را با به روزترین اسمارت فون تولید شده توسط کمپانی کره ای به پیش می برند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل ال جی V10

ال جی ماه گذشته ازگوشی موبایلجدیدش V10 پرده برداشت؛ اسمارت فونی مجهز به دو صفحه نمایش که عرضه آن از تاریخ 8 اکتبر (برابر با شانزدهم مهر ماه) در کره جنوبی آغاز شده است.اسمارت فون منحصر به فرد کمپانی کره ای به غیر از یک نمایشگر 5.7 اینچی، صفحه نمایشی کوچک دیگری را هم در بخش بالای بدنه ی خود جای داده که از آن برای نشان دادن برخی اطلاعات و میانبرها به کاربر استفاده می کند.

ال جی V10 از یک دوربین دو گانه ی ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو ودوربیناصلی ۱۶ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره برده و چیپست اسنپدراگون ۸۰۸، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱.۱ نیز از دیگر مشخصه های آن هستند.

گوشی موبایل ال جی V10

گوشی موبایل ال جی V10 مقاوم در برابر ضربه

در ابتدای ویدئو تبلیغاتی که از این اسمارت فون به نمایش در آمده است مردی سحر خیز موبایل V10 خودش را روی دسته ی دوچرخه نصب و فیلمبرداری را آغاز می کند و بلافاصله می توانیم مشاهده نماییم که لرزشگیر اپتیکال دستگاه چه عملکرد مطلوبی را دارا است.

گوشی موبایل ال جی V10

وی سپس در جایی می ایستد و از فردی که در حال اجرای موسیقی در کنار خیابان است اقدام به فیلمبرداری می کند، در این حالت نیز به افراد نشان داده می شود که چطور قادر خواهند بود عملکرد میکروفون های موبایل را کنترل نموده و به بهترین کیفیت صدا برای ویدئوی در حال تهیه دست یابند.

هر چه که در ویدئو بیشتر پیش می رویم امکانات متنوع تری از محصول به نمایش در می آیند، کیفیت بالای پخش موسیقی، مقاومت نسبی بدنه در برابر سقوط و ضربات ناگهانی، توانایی های دوربین، امکانات چند وظیفگی و… از جمله مواردی هستند که ال جی تلاش داشته همگی آنها را در بازه ی زمانی کوتاه به تصویر بکشد.

قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    من این ویدیو را دیدم و خیلی حیرت زده شدم مردی که دوچرخه سوار بود و از این گوشی همزمان استفاده کرده بود و نشون میده که لرزشگیر اپتیکال دستگاه چه عملکرد مطلوبی داره . اینکه این گوشی مقاومت نسبی بدنه در برابر سقوط و ضربات ناگهانی رو داره فوق العادس

  2. در سایت gsmarena که نقد و بررسی گوشی موبایل را به خوبی انجام میده، قسمت LTE را در مورد گوشی LG V10 خالی گذاشته. شاید این گوشی 4G نداره و البته خیلی عجیبه. قیمت گوشی V10 احتمالا به همین دلیل خیلی بالا نیست.

  3. گوشی LG V10 کاملا توانایی رقابت با پرچم داران دیگر ال جی مانند گوشی موبایل ال جی G3 و G4 را داراست. قیمت گوشی ال جی V10 هم که مناسبه. بزودی میخرمش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا