راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

دوربین فیلمرداری Hasselblad H6D مجهز به نمایشگر لمسی

دوربین فیلمرداری Hasselblad H6D مجهز به نمایشگر لمسی توسط کمپانی Hasselblad رونمایی شد همچنین این دوربین حرفه ای کمپانی مطرح  دارای حسگری قدرتند 100 مگاپیکسلی بوده و با قیمتی متفاوت به فروش خواهد رسید. جدید ترین محصول کمپانی Hasselblad به نام H6D هم یکی دیگر از این سری است که نه به لحاظ حجم و اندازه و نه از نظر قیمت تفاوتی با سایر مدل های هم رده اش ندارد اما ارائه شده تا سری دوربین های فرمت متوسط را بیش از سابق کاربردی کند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین فیلمرداری Hasselblad H6D

این دستگاه یک حسگر قدرتمند 100 مگاپیکسلی (با رزلوشن 11600 در 8700 پیکسل) را در خود جای داده و از استاندارد ارتباطی وای فای نیز پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به نمایشگر تاچ سه اینچی و قابلیت فیلم برداری 4K اشاره نمود. دوربین H6D حتی یک پورت USB Type-C دارد و برای ذخیره سازی فایل های سنگین فرمت Raw آن نیز می توانید از همان کارت های اس دی مورد استفاده در دوربین های صد دلاری ببین و بگیر بهره بگیرید.

دوربین فیلمرداری Hasselblad H6D

اگر از حرفه ای های عکاسی هستید احتمالا می دانید که کمپانی Hasselblad بیشتر به خاطر کیفیت بالای تجهیزات تولیدی اش برای کاوشگر ماه پیمای کنجکاوی شهرت دارد و از همین رو، معرفی یکدوربینپرچمدار تازه با این حجم امکانات از سوی آن برای بسیاری جالب است. امکانات در نظر گرفته شده برای H6D همانطور که گفته شد زیاد هستند اما به لحاظ انعطاف پذیری و کارایی باید بگوییم که ابدا با مدل های معمول DSLR برابری نمی کند اما همین امکانات هم احتمالا مورد توجه بسیاری از مشتریان معمولی و حتی حرفه ای ها قرار خواهد گرفت.

دوربین فیلمرداری Hasselblad H6D

در پایان لازم است اضافه نماییم که شرکت سازنده این دوربین فیلمبرداری امسال تولد 75 سالگی اش را جشن می گیرد و معرفی H6D یکی از بزرگ ترین اتفاقاتی است که به همین مناسبت رخ داده. این دوربین با قیمت حدودی 32995 دلار به فروش خواهد رسید اما یک مدل مقرون به صرفه 50 مگاپیکسلی از آن نیز ساخته شده (بدون قابلیت فیلم برداری 4K) که با پرداخت 25995 دلار قابل خریداری است.

لیست قیمت فیلمبرداری

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام، دوربین فیلم برداری Hasselblad H6D خیلی دوربین زیبا و قدرتمندی است،این دوربین مجهز به نمایشگر لمسی است که دارای حسگری قدرتند 100 مگاپیکسلی است و دارای قیمت خوبی هم است،البته ای کاش در ایران هم با قیمت مناسب تری عرضه شود تا قدرت خرید این محصول را داشته باشیم ممنون از سایت خوب آی تی بازار.

  2. سلام
    دوربین فیلمرداری Hasselblad H6D مجهز به نمایشگر لمسی که این دوربین دارای طراحی زیبایی است و طرفداران زیادی رو به سمت خود جذب کرده است.

  3. با سلام
    دوربین فیلمرداری Hasselblad H6D مجهز به نمایشگر لمسی توسط کمپانی Hasselblad رونمایی شد همچنین این دوربین حرفه ای کمپانی مطرح دارای حسگری قدرتند 100 مگاپیکسلی بوده و با قیمتی متفاوت به فروش خواهد رسید.

  4. چه خبر هست تو ای تی بازار ، چه خبرایی می ذاره
    کمپانی Hasselblad تر کونده 100 مگاپیکسل 33 هزار دلار می دونی یعنی چی بعد دیده گرونه 50مگ رو با 26 هزار دلار داده دیوونه است بابا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا