راهنمای خریدراهنمای خرید گجتساعت هوشمند

رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت

طی روزهای اخیر ساعت هوشمند جدید شیائومی با نام شیائومی می واچ لایت به طور رسمی رونمایی شد. این ساعت هوشمند چند هفته پیش با نام ردمی واچ معرفی شده بود. در همان نگاه اول مشخص است که ایده طراحی و ساخت این گجت تماما از اپل واچ الهام گرفته شده است. حتی رنگ بندی و مدل بندهای آن. اما به خاطر قیمت 45 دلاری آن، می تواند خریداران بیشتری را در مجموع به خود جلب کند. هرچند بر کسی پنهان نیست که تعداد برنامه ها و کاربرد هایی که اپل واچ می تواند داشته باشد در ابعاد گسترده تری صورت می گیرد.

گجت جدید شیائومی می واچ لایت

لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی

مشخصات فنی ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت

از مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Watch Lite می توان به نمایشگر رنگی 1.4 اینچی اشاره کرد که از رزولوشن 320 در 320 بهره می برد.این ساعت هوشمند از به طور پیش فرض و به صورت خودکار اقدام به گام شماری می کند. برای این ساعت هوشمند یازده برنامه و حالت ورزشی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به برنامه هایی برای دویدن، ورزش کریکت، شنا (چه در آب های آزاد و چه در استخر)، پیاده روی و جاگینگ اشاره کرد.

همچنین شیائومی می واچ لایت از بیش از 120 واچ فیس مختلف پشتیبانی می کند. باتری ساعت هوشمند جدید شیائومی مدل می واچ لایت 230 میلی آمپر است که اگر به طور معمول مورد استفاده قرار بگیرد تا 9 روز شارژ را در خود نگه خواهد داشت. این در صورتی است که شارژ کامل ساعت هوشمند شیائومی فقط دو ساعت طول می کشد.

مشخصات فنی شیائومی می واچ لایت

شیائومی می واچ لایت و پشتیبانی از برنامه های متعدد

علاوه بر پشتیبانی از برنامه های ورزشی متعدد، این گجت قابلیت کنترل کیفیت خواب، نظارت بر ضربان قلب، راهنمای تنفس عادی و تنفس صحیح اشاره کرد که این موضوع در هنگام استرس خیلی کمک کننده می باشد. مدل قبلی این ساعت هوشمند از چیپ جی پی اس پشتیبانی نمی کرد اما مدل لایت مجهز به چیپ جی پی اس است. کاربران شیائومی می واچ لایت قابلیت استفاده از سامانه ناوبری گلوناس را دارند و می توانند از فشار سنج هم استفاده کنند.

شیائومی می واچ لایت و پشتیبانی از برنامه های متعدد

شیائومی می واچ لایت که چند هفته پیش و همزمان با گوشی های سری ردمی نوت 9 معرفی شده بود در سه رنگ بدنه مشکی، سفید و سرمه ای عرضه می شود. بندهای سیلیکونی این ساعت هوشمند هم در رنگ های مشکی، سفید، سورمه ای، صورتی و سبز عرضه می شوند. از ابتدا قیمت فروش این گجت در بازار چین 45 دلار اعلام شده بود. اما تا رسیدن به بازار کشورهای دیگر ممکن است این قیمت کمی افزایش پیدا کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ساعتهای هوشمند شیائومی مانند خود گوشی موبایل شیائومی شارژ خیلی زیادی نگه میداره و زود شارژ میشه اما طالاعی ندارم که برای فکار کردن ایا حتما باید با موبایل ست باشه یا نه، کلا ساعتهای هوشمند خیلی خوبه چون دیگه نیاز نیست که گوشی رو وسط خیابوندر بیاری میتونی همونجوری پلی کنیو از دزدی اینا جلوگیری میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا