نقد و بررسی

لپ تاپ هیبریدی لنوو تینک پد یوگا 370 یک تبلت حرفه ای برای شما

لپ تاپ هیبریدی لنوو تینک پد یوگا 370 یک تبلت حرفه ای برای شما می باشد به طوری این نوت بوک جدید لنوو مجهز به لولای 360 درجه ای بوده و می تواند در هر حالتی در اختیار شما قرار بگیرد همچنین لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370 با قیمت اعلام شده عرضه می شود. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت لپ تاپ

شرکت لنوو از پیشگامان صنعت کامپیوتر به تازگی پیش از نمایشگاه بزرگ فناوری CES 2017 لاس و گاس به معرفی لپ ‌تاپ هیبریدی جدید ThinkPad Yoga 370 پرداخت.

لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkPad Yoga 370 به لولای 360 درجه ‌ای مجهز است که انعطاف ‌پذیری بالایی به این نوت ‌بوک می ‌بخشد و می‌ توان آن را حتی در حالت تبلت قرار داد. به گفته لنوو این نوت ‌بوک برای اهداف کسب و کار طراحی شده و می ‌تواند کار را برای افراد لذت‌ بخش کند.

لپ تاپتینک پد یوگا 370 از صفحه ‌نمایش 13.3 اینچی Full HD برخوردار بوده و ضخامت آن 18 میلی متری است. در مشخصات باید به پردازنده Core i اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 حافظه اس ‌اس ‌دی PCIe NVMe با ظرفیت یک ترابایتی، پشتیبانی از تاندربولت 3، سیستم‌ عامل ویندوز 10 پرو و پد لمسی دقیق اشاره کرد.

گذشته از مشخصات فوق،لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370 را با تراشه گرافیکی HD Graphics 620 اینتل، اسپیکرهای استریو، باتری 6 سلولی 51 وات ‌ساعتی، پورت USB 3.0، بلوتوث 4.2 وای ‌فای 802.11ac پشتیبانی از NFC و پورت Display Port همراه ساخته است. لنوو این محصول را با قیمت 1149 دلاری از ماه فوریه عرضه می ‌کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ هیبریدی لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام خسته نباشید چطوری می تونم لپ تاپ هیبریدی لنوو تینک پد یوگا 370 از سایت شما خریداری کنم؟؟؟ بی زحمت یه فروشگاه معتبر را معرفی فرمایید

    • جهت خرید لپ تاپ هیبریدی لنوو تینک پد یوگا 370 می بایست با نمایندگی های فروش محصولات Lenovo تماس بگیرید، از طریق لینک ذیل نیز می توانید لیست قیمت لحظه ای لپ تاپ لنوو را نیز ملاحظه نمائید.
      لیست قیمت لپ تاپ لنوو

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل