راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

اولین هدست واقعیت مجازی شیائومی در مدل های مختلف معرفی شد

اولین هدست واقعیت مجازی شیائومی در مدل های متنوع معرفی شد و این عینک هدست واقعیت مجازی Xiaomi با توجه به قیمت ارزان و کارایی مناسبی که دارد می تواند فروش خوبی را در بازار های هدست واقعیت مجازی داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست واقعیت مجازی شیائومی

اوایل هفته بر اساس تصویری که شیائومی در حساب توییتر خود منتشر کرده بود، خبر از احتمال معرفی یک هدست واقعیت مجازی از سوی این شرکت در چند روز آینده داده بودیم. حالا این خبر رنگ واقعیت به خود گرفته و شرکت چینی در وب ‌سایت رسمی خود صفحه‌ ای به معرفی و نمایش تصاویر این هدست VR اختصاص داده است.

هدست واقعیت مجازی شیائومی

این محصول اولین هدست واقعیت مجازی شیائومی است که در چین معرفی شده است. از نظر طراحی، با یک محفظه‌ ی زیپ ‌دار در جلوی هدست روبرو هستیم که برای جلوگیری از سقوط احتمالیگوشی موبایلاز داخل هدست به این شکل طراحی شده است. جنس بدنه ‌ی دستگاه هم طبق ادعای شیائومی طوری انتخاب شده که با استفاده ‌ی طولانی ‌مدت مشکل و ناراحتی برای کاربر ایجاد نکند. رنگ‌ های متنوع و طراحی قابل انتخاب کاربر از ویژگی‌ های این هدست هستند.

هدست واقعیت مجازی شیائومی

ابعاد این عینک هدست واقعیت مجازی 91 × 107 × 201 میلی متر و وزن آن 208.7 گرم خواهد بود. گوشی‌ موبایل هایی با سایز صفحه نمایش 4.7 تا 5.7 اینچ قابل استفاده در این ابزار VR هستند. ضمن اینکه یک اپلیکیشن مستقل برای دادن امکان مشاهده‌ی محتوای 360 درجه و اجرای بازی‌ های VR به کاربر به کارکرد هدست کمک خواهند کرد. فعلا ثبت نام برای آزمایش ‌کنندگان نسخه‌ ی بتا آغاز شده ولی قیمت نسخه ‌ی نهایی قابل عرضه مشخص نشده است. پیش‌ بینی می ‌شود قیمت آن کمتر از 10 دلار باشد.

لیست قیمت عینک هدست واقعیت مجازی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست واقعیت مجازی شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. طرح های هدست واقعیت مجازی شیائومی خیلی شیک و مدرن من عاشق رنگ قرمزش شدم کاش میتونستم این عینک هدست واقعیت مجازی از سایت شما خریداری کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا