راهنمای خریدراهنمای خرید گجتساعت هوشمند

ساعت هوشمند هایر آسو مجهز به قابلیت های پروژکتور

کمپانی Haier در نمایشگاه MWC 2018 یکی از منحصر به فردترین ساعت هوشمند های بازار گجت را معرفی نمود. اسمارت واچ هایر آسو با توجه به قابلیت های جدیدی که دارد می تواند همانند یک پروژکتور محتوای مورد نیاز را روی پشت دست کاربر نمایش دهد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند هایر آسو

لیست قیمت ساعت هوشمند

لازم به ذکر است ساعت هوشمند هایر آسو قادر به پخش محتوای رسانه‌ ای مانند برنامه ‌های تلویزیونی یا فیلم را روی سطوح عظیم و تخت را ندارد؛ اما همانند اسمارت واچ های دیگر می تواند مکمل خوبی برای تلفن های هوشمند باشد، علاوه بر اینکه دارای برخی از ویژگی هایگوشی موبایل نیز می باشد.

ساعت هوشمند هایر آسو

ساعت هوشمند هایر Asu با نشان دادن پیام های متنی بر روی مچ دست، به کاربر این فرصت را می دهد که متن ها دریافتی را راحت تر از صفحه نمایش اسمارت واچ بخواند؛ اما با توجه به اطلاعات منتشر شده وضوح اطلاعات به نمایش در آمده رو دست کاربر بر خلاف انتظار از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند، اما احتمالا متن های به نمایش گذاشته شده روی مچ دست کاربر تا حدی بزرگ ‌تر از حالت اصلی خواهند بود.

ساعت هوشمند هایر Asu

اطلاعات به نمایش درآمده از طریق پروژکتور روی دست کاربر کاملا مشابه با اطلاعات در صفحه نمایش اسمارت واچ هایر آسو نیست. با توجه به تصاویر منتشر شده در صفحه نمایش این ساعت هوشمند اطلاعاتی درباره تایمر نشان داده شده که دو دکمه (یکی برای توقف تایمر و دیگری برای اتمام آن) قرار دارد، درحالی ‌‌که محتوای به نمایش درآمده در بالای دست کاربر با صفحه نمایش متفاوت است.

ساعت هوشمند Asu هایر

ساعت هو شمندHaier Asu به قابلیت های متنوعی همچون فعالیت‌ های ردیابی مانند شمارش گام ‌ها، محاسبه‌ میزان کالری‌ های سوزانده و … بهره مند شده است. همچنین می تواند اعلان های دریافت شده گوشی موبایل را به کاربر اطلاع دهد. فروش اسمارت فونهایرآسو نیز احتمالا از ماه می دربازار گج تآغاز خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند هایر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت ساعت هوشمند هایر آسو کی اعلام میشه؟ چطوری میشه این اسمارت واچ هایر خریداری کرد کاش تو متن خبر اعلام می کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا