راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

ساعت هوشمند Connect Watch مجهز به سیستم عامل AsteroidOS

اسمارت واچ Connect Watch اولین ساعت هوشمندی است که داری سیستم عامل AsteroidOS بوده و با قابلیت پپشتیبانی از سیم کارت و ضبط ویدئو می تواند کاربران زیادی را جذب خود کند همچنین قرار است  در دو مدل متفاوت راهی بازار گجت شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسمارت واچ Connect Watch

لیست قیمت ساعت هوشمند

منحصربه فرد ترین ساعت هوشمند بازار گجت پوشیدنی با نام Connect Watch، توسط یک توسعه دهنده فرانسوی Florent Revest طراحی شده است و با کارایی و سیستم عاملی که دارد رقیبی برای تمامی اسمارت واچ ها خواهد شد.

ساعت هوشمند کانکت واچ اولین اسمارت واچی است که مجهز به سیستم عامل AsteroidOS می باشد و به ‌عنوان رقیبی جدی برای ساعت هوشمند Android Wear 2.0 گوگل توسعه یافته است همچنین سیستم عامل AsteroidOS روی کرنل لینوکس کار می‌ کند، ولی به‌ کمک فریمورک Qt5،از رابط کاربری متفاوتی بهره می برد. با توجه به خبرهای منتشر شده توسط توسعه دهنده، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1/39 اینچی از نوع Amoled با دقت 400 × 400 پیکسل و دوربینی با حسگر 2 مگاپیکسل بوده که می‌ تواند ویدئو هایی با کیفیت اچ‌ دی (720p) ضبط کند.

ساعت هوشمند Connect Watch

اسمارت واچ Connect Watch از یک پردازنده مدیاتک با فرکانس کاری 1/39 گیگاهرتز بهره می برد و قرار است در دو مدل با حافظه‌ی داخلی 4GB و رم 512MB یا در مدل حافظه‌ی داخلی 8GB و رم 1GB عرضه و به فروش برسد. طبق ادعای شرکت سازنده، اسمارت واچ کانکت واچ با یک بار شارژ کامل، می ‌تواند تا حداکثر چهار روز شارژ داشته باشد و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

از دیگر ویژگی های ساعت هوشمندConnect Watch می توان به قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و کلیه‌ی شبکه‌ های 3G اشاره کرد همچنین می تواند به طور پیش ‌فرض تماس ‌های صوتی هم برقرار کند. لازم به ذکر است اسمارت واچ دارای کرنومتر، حسگر ضربان قلب و قابلیت نصب اپلیکیشن اشاره بوده اما در حال حاضر اپلیکیشن ‌های زیادی برای این ساعت هوشمند وجود ندارد و به همین دلیل، شرکت سازنده از توسعه ‌دهندگان مطرح درخواست کرده است که اپلیکیشن‌ های خود را برای سیستم عامل AsteroidOS هم عرضه کنند.

ساعت هوشمند کانکت واچ

مشخصات فنی ساعت هوشمند Connect Watch :

  • سیستم عامل : AsteroidOS
  • صفحه نمایش : 1/39 اینچ
  • رزولوشن : 400 × 400 پیکسل
  • دوربین: 2 مگاپیکسل
  • پردازنده : 1.39GHz مدیاتک
  • حافظه داخلی : 4GB یا 8GB
  • رم : 512MB یا 1GB
  • دارای قابلیت پشتیبانی از سیم کارت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند Connect Watch برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینکه یه ساعت هوشمند بتونه فیلمبرداری کنه واقعا خاص و منحصر به فرد همچنین اسمارت واچ کانکت واچ با سیستم عامل جدیدی که داره می تونه بازار کگجت رو دگرگون کنه…خبرتون کامل و به روز بود لاااایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا