اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

شارژ اپل مگ سیف، گامی به سمت آیفون بدون پورت شارژر

پیش از معرفی آیفون 12، شارژر وایرلس مگ سیف از طرف اپل نیز معرفی شد. شاید در نگاه اول این موضوع چندان اهمیت خاصی نداشته باشد. اما وقتی شایعه ها مبنی بر این است که اپل احتمالا تا سالهای آینده گوشی هایی را به بازار روانه می کند که پورت شارژ نخواهند داشت، شارژر وایرلس مگ سیف گام اول اپل در راه این هدف به نظر می رسد. با توجه به اینکه امسال اپل در اقدامی جنجالی شارژر را هم از گوشی های جدیدش حذف کرد این موضوع قدرت گرفت. آیفون 12 و سری های بعد از آن و در مجموع گوشی های ساخته شده از این پس توسط اپل، بدون شارژر عرضه خواهند شد.

شارژر بی سیم مگ سیف برای آیفون 12

شارژر وایرلس MagSafe چه هدفی را دنبال می کند؟

سال 2016 اپل در اقدامی جک هدفون را از گوشی های خود حذف کرد و قول داد این موضوع در دراز مدت استفاده از گوشی های آیفون را راحت تر خواهد کرد.در سال 2020 هم اپل با معرفی شارژر مگ سیف قصد دارد تغییر مهم دیگری را در این راستا ایجاد کند. همچنین اضافه شدن یک گجت دیگر به مجموع گجت های ساخت اپل مانند اپل واچ و ایرپاد که بسیار پرطرفدار هستند و برای اپل درآمد زیادی را به همراه می آوردند، میتواند باز هم طرفداران زیادی را به خود جذب کند. پیش بینی می شود مگ سیف و لوازم جانبی آن می تواند جذابیت آیفون را نیز افزایش دهد. هر چند در راستای ایجاد گجت های اپل، می توان به شارژ ایرپاور اشاره کرد که در سال 2017 معرفی شد اما در نهایت پس از دو سال به شکست انجامید. این شارژر وایرلس قرار بود همزمان شارژ آیفون، ایرپاد و اپل واچ را پشتیبانی کند اما هیچ وقت به مرحله اجرا نرسید.

هدفی که شارژر وایرلس مگ سیف دنبال میکند

نسل بعدی گجت های اپل، شارژر وایرلس

قطعا نوآوری های کمپانی اپل به طراحی های جذاب گوشی آیفون خلاصه نمی شود و در این راستا این کمپانی گجت های جدیدی را هم به بازار روانه می کند و باعث ایده گرفتن کمپانی های تولید کننده گوشی موبایل می شود. مگ سیف یکی از همین نوآوری هاست. محصول جدید دیگر اپل یک نوع کیف چرمی است که با استفاده از یک سیستم آهن ربایی به پنل پشتی گوشی های آیفون سری 12 متصل می شود. این کیف چرمی به عنوان جایی برای نگهداری از کارت ها استفاده می شود.

نسل بعدی گجت های اپل، شارژر های وایرلس

رونمایی از مگ سیف و حذف شارژر از سری های جدید آیفون به احتمال خیلی زیاد یک معنی دارد و آن این است که به زودی شاهد رونمایی از گوشی های آیفونی خواهیم بود که فاقد پورت شارژر هستند و برای همین کاربر نیاز دارد یک شارژر وایرلس مگ سیف یا شارژر های وایرلس نسل آینده اپل را نیز تهیه کند. مبلغ مگ سیف 39 دلار قیمت گذاری شده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بنظرم یکم اسیب پذیره و ی کوچولو بیوفته زمین خراب میشه و خب مشخص هم نیست که ایا اصلا ضد اب هستند یا نه! اطلاعات زیادی ازش نیومده کلا

  2. خیلی خوبه هنوز میگن چند سال تا ساخت و فروشش باقی مونده اما قیمتش خیلی دقیق مشخص شده😂 ولی جدا از شوخی چجوری باا اهن ربا وصل میشه، خیلی باحاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا