راهنمای خرید

ایربادز جدید سامسونگ با گلکسی اس 21 رونمایی می شود

بر اساس خبرهای منتشر شده قرار است هدفون بی سیم جدید سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو به همراه گوشی گلکسی اس 21 رونمایی شود. هرچند این روزها بیشترین اخباری که در حواشی سامسونگ و محصولات آن منتشر می شود مربوط است به توقف تولید سری نوت. اما رونمایی از هندزفری بلوتوث جدید سامسونگ همزمان با گوشی موبایل گلکسی اس 21 خبر دیگری در بین دنیای محصولات سامسونگ است. قرار بود این هدفون بی سیم در ابتدا با نام گلکسی بادز Beyond رونمایی شود. در خبر های جدیدتر شاهد آن هستیم که این محصول با نام گلکسی بادز پرو به دست طرفدارانش خواهد رسید.

نسل بعدی هدفون های بی سیم سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو

لیست قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ

رونمایی از Galaxy S21 Ultra و Galaxy Bods Pro در ژانویه 2021

خبر رونمایی از گوشی گلکسی اس بیست و یک اولترا آنقدر جذاب و جالب هست که کمتر کسی توجه کرد که چه محصولات دیگری همراه با این گوشی موبایل سامسونگ جدید رونمایی خواهد شد. شنیده ها حاکی از آن است که احتمالا سامسونگ همزمان با همین رویداد خبر توقف تولید سری نوت را هم اعلام کند. شاید خبر رونمایی از یک محصول دیگر به همراه گوشی جدید سامسونگ بتواند نوید یک گجت قدرتمند را نیز بدهد. هر چند در ابتدا گمان می رفت که گوشی تاشوی جدید سامسونگ همراه گلکسی اس 21 رونمایی شود اما معمولا سامسونگ در یک رویداد دو گوشی موبایل را معرفی نمی کند. بنابراین باید برای رونمایی از گلکسی زد فلیپ 3 کمی بیشتر صبر کنیم.

رونمایی از گلکسی اس 21 به همراه گلکسی بادز پرو در ژانویه 2021

گلکسی بادز پرو نسل چهارم از هندزفری های بلوتوث سامسونگ

هدفون بی سیم سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو نسل چهارم از هدفون های بی سیم سامسونگ به حساب می آیند. مدل های قبلی هندزفری بلوتوث سامسونگ با نام های گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو شناخته می شدند. این محصول جذاب یعنی گلکسی بادز پرو گواهی نامه های NRRA و 3C را دریافت کرده است. بر اساس مدل های قبلی و همچنین خبرهایی که از ویژگی های این هندزفری بلوتوث سامسونگ به گوش می رسد، این هندزفری هم مجهز به سیستم حذف نویز فعال خواهد بود.

گلکسی بادز پرو نسل چهارم از هندزفری های بلوتوث سامسونگ

به نظر می رسد که نام قبلی که برای این هدفون بی سیم عنوان شده بود یک نام رمزی بیشتر نبود. در هر صورت با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از محصولات جدید سامسونگ می دانیم که علاوه بر یک پرچمدار یعنی گلکسی اس 21 اولترا با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن، باید منتظر یک هدفون بی سیم کم رقیب هم باشیم که شکل و شمایل و ساختار فنی منحصر به فردی خواهد داشت.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هنذفری بی سیم ینی همین گلکسی بادز پرو چقدر کوچیک و ظریف هست، تو رونمای جدید سامسونگ که قراره سری نوت سامسونگ متوقف بشه، بجاش z رو میارن توی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا