راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

فروش فلش مموری سن دیسک USB Type-C در ظرفیت های متفاوت

فروش فلش مموری سن دیسک USB Type-Cدر ظرفیت های متفاوت انجام خواهد شد و این فلش درایو SanDisk به لیست قیمت فلش مموری های سن دیسک افزوده  شداست.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

فلش مموری سن دیسک

اوایل امروز و در جریان کامپیوتکس 2016  سن دیسک از درایو USB دو سر خود با سرعت خواندن 150 مگابایت بر ثانیه پرده برداشت. این درایو انگشتی برای انتقال آسان فایل ها میان اسمارت فون ها، تبلت ها و کامپیوترها به پورت های USB Type-C و USB Type-A مجهز شده است.

فلش مموری سن دیسک

فلش مموریدرایو Ultra Dual USB Type-C سن دیسک در قالب چهار ظرفیت مختلف 16، 32، 64 و 128 گیگابایت عرضه می شود. با در نظر داشتن این تنوع و البته پشتیبانی از استاندارد ارتباطی USB 3.1 برای خواندن و نوشتن داده ها، می توان گفت که این درایو گزینه ای بسیار مناسب برای آن دسته از کاربرانی خواهد بود که دوست دارند در کوتاه ترین زمان ممکن فایل های خود را از پی سی به دستگاه های پشتیبانی کننده از پورت Type-C (یا بالعکس) انتقال دهند.

فلش مموری سن دیسک

البته بالا ترین ظرفیت ارائه شده برای این محصول مقرون به صرفه تر به نظر می آید اما قیمت تعیین شده برای سایر مدل ها نیز در نوع خود معقول و منطقی است. فلش مموری سن دیسک از همین امروز قابل عرضه می باشد.

ظرفیت ها و قیمت های تعیین شده برای فلش مموری سن دیسک Ultra Dual :

  • 16گیگابایت: سرعت خواندن تا 130 مگابایت بر ثانیه ( قیمت 19.99 دلار)
  • 32گیگابایت: سرعت خواندن تا 150مگابایت بر ثانیه ( قیمت 29.9 دلار)
  • 64گیگابایت: سرعت خواندن تا 150مگابایت بر ثانیه ( قیمت 39.9 دلار)
  • 128گیگابایت: سرعت خواندن تا 150مگابایت بر ثانیه ( قیمت 69.9 دلار)

لیست قیمت فلش مموری

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد فلش مموری سن دیسک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. بعد از اینکه USB Type-C یک استاندارد برای لپ تاب ها و شروع برای گوشی های همراه است برای شرکت های سازنده مموری به این فکر افتادند که این نوع را در اتصال ها استفاده کنند شرکت سن دیسک در این کار پیشرو بوده است و این خوب است که توانسته کلید تولید این نوع فلش مموری ها را بزند
    ممنون از ای تی بازار

  2. با سلام وخسته نباشید ای تی بازاریای عزیز
    فلش مموری سن دیسک USB Type-Cین فلش درایو SanDisk به لیست قیمت فلش مموری های سن دیسک افزوده شد است و با قالب چهار ظرفیت مختلف 16، 32، 64 و 128 گیگابایت عرضه میشه که باعث میشهمشتریان بیشتری را جذب خودش کنه ممنون از ای تی بازار

  3. با سلام
    فروش فلش مموری سن دیسک USB Type-C در ظرفیت های متفاوت انجام خواهد شد و این فلش درایو SanDisk به لیست قیمت فلش مموری های سن دیسک افزوده شد است .این فلش مموری طراحی زیبایی داره.

  4. با سلام و خسته نباشید خدمت شما. فلش مموری سن دیسک USB Type-C در ظرفیت های متفاوت
    واقعا این درایو USB دو سر خود با سرعت خواندن 150 مگابایت شگفت انگیزه و میتونه فایل ها رو اسونتر انتقال بده و ظرفیت های متفاوتی داره

  5. ممنونم ازت سن دیسک… فلش مموری سن دیسک USB Type-C واقعا عالییییییه… و واسه ما دانشجویان هم خیلی کاربردیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا