راهنمای خریدراهنمای خرید گجتساعت هوشمند

عرضه ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس در ماه جاری

ایسوس هم به جمع تولید کنندگان ساعت های هوشمند پیوسته تا با کمپانی های  بزرگی همچون سامسونگ و اپل رقابت کند . در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشیدتا با ساعت هوشمند جدید ایسوس به نام ویوو بیشتر آشنا شوید .

عرضه ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس در ماه جاری

کمپانی ایسوس که پیش از این مشخصات اندکی از ویوو واچ منتشر کرده بود این هفته به طور رسمی مشخصات کامل اینساعت‌ هوشمندرا اعلام کرد . طبق اعلام ایسوس ، قرار است ویوو واچ همین ماه روانه بازار شود . به گفته ی این شرکت ، ویوو واچ تنها با یک بار شارژ ۱۰ روز کار می کند و باتری بسیار قوی دارد .  ویوو واچ یک ساعت هوشمند تندرستی محور است که با ویژگی هایی همچون حس گر اندازه گیری ضربان قلب، اندازه گیری میزان کالری و فعالیت های ورزشی مراقب سلامتی کاربر خواهد بود .

عرضه ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس در ماه جاری

اینساعت‌ هوشمندصفحه ی سیاه و سفید ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسلی دارد که سیستم عامل آن توسط ایسوس به طور اختصاصی طراحی شده و kood  نام دارد . VivoWatch  بدنه‌ای از جنس استیل دارد و ضدآب و گرد و غباراست . این ساعت هوشمند موفق به کسب استاندارد IP67 شده که به معنی مقاومت در عمق ۱ متری آب برای نیم ساعت می‌باشد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد ویوو واچ می توان به قابلیت بلوتوث اطلاعات به کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه اشاره کرد ، هم چنین ویوو واچ قابلیتی به نام سنجش شادی دارد که با اندازه گیری میزان خواب و فعالیت کاربر می تواند اعلام کند که فرد چه میزان شاد است .

پیش بینی شده ویوو واچ  همین ماه و با قیمت ۱۴۹ دلار ابتدا در بازار تایوان و سپس سایر کشورها عرضه شود .

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام
    ایسوس با معرفی ساعت هوشمند موسوم به VIvio Watch توانست جای پایی در بین سازندگان گجت های هوشمند باز کنه و با قیمت منلسب طرفدارانی هم پیدا کند. ایسوس با عمر 10روزه باطری در بین ساعت های هوشمند دیگر مانور میده و توانسته وارد بازار رقایت بشه. بدنه فلزی کروم که نازک و براق است و صفحه نمایش تحت پوشش شیشه ، ظاهر شیک و لوکسی به vivo بخشیده است.مقاومت در برابر آب،دارا بودن سنسورهای سلامتی برای علاقه مندان مراقبت از برنامه های سلامتی مانند چک کردن ضربان قلب،مقدار کالری سوزانده شده در روز،مسافت پیاده روی و دیگر فعالیت های روزانه از نقط قوت vivo watch است. مرسی از ای تی بازارکه این گجت سیک و لوکس را معرفی کرد

  2. با سلام ایسوس یکی از برندهایی است که ساعت های هوشمند خوبی زراحی می کند که اکثر آنها قابلیت اتصال به تلفن را دارند، یکی از این مدل ها ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس است،این ساعت با یکبار شارژ تا 10 ساعت کار میکند و حس گر اندازه گیری ضربان قلب، اندازه گیری میزان کالری و فعالیت های ورزشی مراقب سلامتی از ویژگی های مثبت این ساعت است از سایت خوب آی تی بازار هم ممنونم.

  3. با سلام خدمت شما
    عرضه ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس در ماه جاری که این ساعت دارای طراحی زیبایی است و اگر این ساعت در ایران عرضه شود من این ساعت رو خریداری خواهم کرد چون این ساعت هوشمند واقعا خوب است. این ساعت امکانات زیادی دارد

  4. با سلام خدمت شما
    عرضه ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس در ماه جاری که طرفداران این گوشی منتظر عرضه شدن این گوشی میباشد.کمپانی ایسوس که پیش از این مشخصات اندکی از ویوو واچ منتشر کرده بود این هفته به طور رسمی مشخصات کامل این ساعت‌ هوشمند را اعلام کرد . طبق اعلام ایسوس ، قرار است ویوو واچ همین ماه روانه بازار شود . به گفته ی این شرکت ، ویوو واچ تنها با یک بار شارژ ۱۰ روز کار می کند و باتری بسیار قوی دارد .

  5. بالاخرهایسوس اسمارت واچ خودش را یعنی ساعت هوشمند VivoWatch را معرفی کرد.این ساعت هوشمند که باتری بسیار قوی دارد میتواند شما را از شارژ کردن های زود به زود بینیاز کند. البته صفحه نماسش این اسمارت واچ زیاد قوی نیست. رزولیشین آن نسبت به اسمارت واچ های موجود در بازار کمتر بوده ولی نقطه قوت آن باتری بسیار خوب آن وجنس بسیار مناسب و مقاوم آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا