موبایل

گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005 در دو مدل ارزان و گران قیمت

 گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005 در دو مدل ارزان و گران قیمت وارد بازارهای موبایل چین شده است و از سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی پشتیبانی می کند. به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی ایسوس جدید ترین گوشی خود به نام پگاسوس X005 را در چین با قیمت پایه ‌ی 197 دلار عرضه کرده است. ZenFone 3 پس از موفقیت و فروش عالی گوشی Zenfone 2 که پرچم‌ دار ایسوس به شمار می‌ رفت و همچنین فروش خوب گوشی مقرون به صرفه‌ی ZenFone 2 Lazer، انتظار می‌ رود که ایسوس پرچم‌ دار جدید خود یعنی  را اواخر سال 2016 معرفی و عرضه کند. اما این امر به معنی این که کمپانی عرضه‌ ی گوشی میان ‌رده را فراموش کرده باشد نیست. جالب است بدانید که بیشتر سود این کمپانی نیز از فروش موبایل ‌های میان‌ رده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005

ایسوس برای جلب مشتریان بیشتر، گوشی میان‌ رده ای به نام ZenFone Max را به تازگی عرضه کرده که دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی ‌آمپر بر ساعت است. حال کمپانی قصد دارد به طور رسمی یک گوشی میان رده‌ی دیگر را در چین عرضه کند. این گوشی در گذشته  (Pegasus X5000) نام داشت. ماه گذشته نیز TENAA به یک گوشی به نام Pegasus X005 مجوز داد که بعدا مشخص شد نام پگاسوس 5000 در حقیقت یک اسم تجاری‌ ست.

گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005

از نظر مشخصات سخت افزاری گوشی دارای یک صفحه ‌ی 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در1080 پیکسل است. زیر قاب این گوشی از یک تراشه ی MT6753 ساخت مدیا تک استفاده شده است. بر روی این تراشه، یکپردازنده‌ی 8 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز قرار دارد. آنطور که مشخص شده موبایل در دو مدل حافظه‌ عرضه شده است. مدل ارزان قیمت دارای 2 گیگابایت حافظه ‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه ‌ی ذخیره سازی‌ بوده و 197 دلار قیمت خواهد داشت. مدل پرمیوم نیز 3 گیگابایت رم دارد اما از نظر قیمت باید میزان بیشتری نسبت به مدل معمولی پرداخت کنید. ایسوس می ‌خواهد این مدل را به قیمت 273 دلار بفروشد.

گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005

این گوشی دارای ارتباطات بلوتوث 4/0، Wi-Fi 802.11 b/g/n و همچنین LTE است. از نظر دوربین نیز در این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED در عقب و یک دوربین 5 مگایپکسلی در جلوی موبایل استفاده شده است. پگاسوس X005 دارای باتری با ظرفیت 4.850 میلی‌آمپر بر ساعت بوده و طبق گفته ها، این موبایل مبتنی بر سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی خواهد بود. این گوشی موبایل در دو رنگ سفید و طلایی عرضه شده است. البته گفته شده که این گوشی تنها برای بازار چین عرضه می‌ گردد اما باید صبر کرد و دید آیا تصمیمات دیگری مبنی بر عرضه‌ ی گوشی در دیگر نقاط جهان گرفته خواهد شد یا خیر.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام من یه گوشی asus x005 خریدم اما گارد و گلس ایسوس مدل پگاسوس براش پیدا نکردم راهنمایی کنید لطفا

  2. گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005 در دو نسخه ارزون و گرون قیمت تولید شده که نسخه ارزون قیمت این گوشی هوشمند سخت افزار زیاد قوی ای نداره و بیشتر مناسب کارهای معمولی هستش و هر کسی می تونه از این گوشی خریداری کنه ولی نسخه گرون قیمت این گوشی هوشمند از سخت افزار خیلی قوی ای برخورداره و به همین علت هم قیمت بالایی داره و از ویژگی های خیلی خوب این گوشی میشه به رم 3 دوربین 13 مگاپیکسلی این گوش اشاره کرد که واقعا تجهیزات خیلی خوبیه ظاهر این دو گوشی خیلی شبیه به هم هستش .

  3. با سلام .
    ایسوس در صنعت لب تاپ خیلی شناخته شده است و تونسته جای خودش رو در بازار پیدا کنه اما در مورد گوشی های موبایل باید بگم که زیاد خوب عمل نکرده البته Zenfone 2 طرفدارای زیادی دات و تقریبا میشه گفت یه گوشی خوب و قدرتمند بود.
    این گوشی گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005 امیدوارم واقعا ارزون باشه و کیفیت خوبی هم داشته باشه

  4. سلام
    تبلت جدید فیلیپس S711L با قابلیت برقراری تماس صوتی که این گوشی دارای طراحی زیبایی هستند و یک جورایی مانند هم هستند.این دو گوشی از نظر حافظه با هم تفاوت دارند که گوشی 2 گیگابایت حافظه ‌ی رم و 16 گیگابایت 197 دلار و مدل دیگر دارای 3 گیگابایت حافظه ی رم است و با قیمت 273 دلار به فروش می رسد.

  5. سلام خسته نباشید
    این مدل گوشی خیلی خوبهو مشخصات فنی مناسب برای هر گوشی با رنج قیمتش دارد که از رنج قیمت متفاوتی برخورداره و میتونه مشتریان که پول زیادی برای پرداخت پول گوشی خوب ندارن توجه شون و جلب کنه ممنون از ای تی بازار امیدوارم این برند هم به زودی برای فروش عرضه بشه با تشکر

  6. با سلام
    گوشی موبایل ایسوس Pegasus X005 در دو مدل ارزان و گران قیمت است که این گوشی دارای ارتباطات بلوتوث 4/0، Wi-Fi 802.11 b/g/n و همچنین LTE است. از نظر دوربین نیز در این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED در عقب و یک دوربین 5 مگایپکسلی در جلوی موبایل استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا