قطعات کامپیوتر

فروش جدیدترین مانیتور گیمینگ ال جی با قیمت مناسب

مانیتور ال جی 27GK750F-B با مجهز بودن به صفحه نمایش 27 اینچی، به عنوان عریض ترین مانیتور LG شناخته شده است و نسبت تصویرآن نیز همانند سایر مانیتورهای گیمینگ 21:9 می باشد همچنین دارای دقت تصویر FHD بوده و گستره رنگ NTSC را تا 72% پوشش خواهد داد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور گیمینگ ال جی 27GK750F-B

لیست قیمت مانیتور

زمان پاسخ به فرکانس مانیتور LG 27GK750F-B برابر با 1 میلی ثانیه بوده و کمپانی ال جی نیز از فناوری Motion Blur Reduction به اختصار MBR نیز برای کاهش مشکلات حرکتی استفاده کرده است که البته در حالت فعال بودن فناوری FreeSync غیر فعال خواهد شد. در پنل I/O نیز رابط های HDMI 2.0، DisplayPort 1.2a و دو عدد رابط USB 3.0 تعبیه شده است و رابط های USB نیز به قابلیت شارژ سریع برخوردار می باشند.

مانیتور گیمینگ ال جی

فرکانس مانیتور گیمینگ 27GK750F-B ال جی نیز تا 240 هرتز اورکلاک شده است که در کنار قابلیت FreeSync می توان به آن دست یافت. فناوری دیگری که شرکت LG در ساخت این مانیتور مخصوص بازی از آن استفاده کرده است، Black Stabilizer می باشد که به منظور بهبود محیط های تاریک طراحی شده است.

مانیتور ال جی

لازم به ذکر است نشانگرهای Crosshair نیز وضعیت کامل شما را در بازی تثبیت می کنند به طوری که شما از تمام جزئیات بازی با خبر خواهید بود.

مانیتور ال جی

مانیتور مخصوص بازی ال جی 27GK750F-B با رنگ آمیزی مشکی- قرمز و پایه  قابل تنظیم (از نظر شیب، ارتقاع و چرخش ) هیجان بازی را برای شما دو برابر خواهد کرد. قیمت مانیتور ال جی 27GK750F-B در بازار قطعات کامپیوتر نیز 550 دلار می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور گیمینگ ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کارایی مانیتور گیمینگ ال جی 27GK750F-B تقریبا شبیه مانیتور های ایسوس اما با قیمت مناسب و ارزون تر… این صفحه نمایش تو لیست قیمت مانیتور های ال جی نبود چطوری میشه این نمایشگر خریداری کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا