موبایل

فروش گوشی موبایل اچ تی سی Desire 10 با قیمت ارزان

فروش گوشی موبایل اچ تی سی Desire 10 با قیمت ارزان به زودی انجام خواهد شد و کمپانی HTC تصمیم دادر این گوشی موبایل را از سری 10 خود در نسخه ای با قیمت مناسب برای کاربران خود عرضه نماید. اچ تی سی 10 پرچمدار سال 2016 این کمپانی تایوانی است که به اعتقاد خیلی‌ ها نه تنها یکی از بهترین گوشی‌ های هوشمندی است که توسط اچ تی سی تولید شده، بلکه یکی از بهترین مدل ‌های موجود در بازار است. حال خبری منتشر شده که این کمپانی قصد دارد دیزار 10 را به عنوان نسخه‌ ی ارزان‌ تر اچ تی سی 10 عرضه کند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر با گوشی موبایل جدید اچ تی سیآشنا شوید.

گوشی موبایل اچ تی سی Desire 10

گوشی‌ موبایل های سری دیزایر معمولا جزو محصولات میان ‌رده‌ ی اچ تی سی هستند که بازار جوانان و بودجه‌ های متوسط را هدف قرار داده است. با اینکه اچ تی سی 10 گوشی قدرتمند این کمپانی شناخته می‌ شود، ولی در عمل نتوانسته فروش موفقیت آمیزی داشته باشد و اچ تی سی امیدوار است بتواند تا پایان سال یک میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش برساند. نکته‌ ی قابل توجه این است که سامسونگ از ماه مارس تا امروز 26 میلیون گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج فروخته است. اما امروز خبری منتشر شده که اچ تی سی قصد دارد نسخه‌ ی ارزان‌ تر اچ تی سی 10 را با نام Desire 10 عرضه کند تا بتواند از این طریق فروش بیشتری داشته باشد.

گوشی موبایل اچ تی سی Desire 10

به گفته‌ ی ایوان بلس، اچ تی سی قصد دارد اواخر سه ماهه سوم سال جاری میلادی (احتمالا در ماه سپتامبر)گوشی موبایل اچ تی سیدیزایر 10 را معرفی کند. با اینکه هیچ جزئیاتی از این گوشی فاش نشده، ایوان بلس اعلام کرده احتمالا دوربین اصلی دیزایر 10 همان نمونه‌ ی مشابه اچ تی سی 10 با فلاش دوگانه و فوکوس خودکار لیزری باشد. به نظر می ‌رسد دیزایر 10 از جهات مختلف با اچ تی سی 10 یکسان است اما قطعا به جای فلز از پلاستیک در ساخت این گوشی استفاده خواهد شد. با این اوصاف Desire 10 نسخه‌ ی ارزان‌ تر اچ تی سی 10 خواهد بود که باید در آینده منتظر آن باشیم.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل اچ تی سی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام دوستان خسته نباشید…
    شرکت اچ تی سی یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند در دنیا هستش و من همیشه از محصولات این شرکت استفاده می کنم وخیلی هم راضی هستم و به همه هم گوشی های هوشمنداین شرکت رو پیشنهاد می کنم گوشی موبایل اچ تی سی Desire 10 هم قیمت پایینی داره و سخت افزار خیلی خوبی هم در ساخت این گوشی هوشمند استفاده شده و من حتما اگه این گوشی رو توی بازار ایران پیدا کنم می خرم.و دوستانی هم که این گوشی رو امتحان کرده اند لطفا نظر بزارن تا من از کیفیت این محصول مطلع شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا