مقالات آی تی

استپ کردن ویس در WhatsApp Web آزمایش میشود

واتس اپ در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران اجازه دهد ضبط صدا را در نسخه دسکتاپ برنامه متوقف کنند و از سر بگیرند، همچنین امکان بررسی کردن پیام صوتی پیش از ارسال آن نیز در حال آزمایش می باشد.

البته نکته قابل توجه این است که قابلیت استپ کردن ویس در حین ضبط آن فقط در نسخه iOS واتس اپ فعال است و در واتس اپ نسخه اندروید نمی توانید در حین ضبط پیام صوتی آن را استپ کنید و بعد آن را دوباره از سر بگیرید، در نتیجه ویس به طور کلی قطع خواهد شد. احتمالا WhatsApp بعد از ارتقا این قابلیت در واتس اپ وب، نسخه اندروید واتس اپ را هم به این قابلیت مجهز خواهد کرد.

دکمه استاپ کردن ضبط ویس در WhatsApp Desktop

اخیرا دکمه استاپ کردن ویس توسط واتس اپ WABetaInfo در نسخه بتا دسکتاپ واتس اپ تعبیه شده است، عملکرد مکث و از سرگیری ضبط صوت به کاربران این امکان را می دهد که در حین بررسی فایل صوتی خود، پخش آن را متوقف کنند و دوباره آن را از سر بگیرند. سپس کاربران می توانند تصمیم بگیرند که ضبط را متوقف کنند یا آن را از سر بگیرند. این دکمه جدید مکث ویس جایگزین دکمه توقف قدیمی شده و کاربر دیگه مجبور نیست برای بررسی ویس ضبط شده خود فایل صوتی را از ابتدا گوش بدهد.

براساس گزارش WABetaInfo این ویژگی در حال حاضر بر روی نسخه بتای 2.2201.2 دستکتاپ در حال آزمایش است، بر اساس گزارش های کاربران این ویژگی در واتس اپ وب کاربردی بوده اما تیم پشتیبانی و برنامه نویسی WhatsApp اعلام کرده است که ممکن است مدتی طولانی طول بکشد تا همه مشکلات آن برطرف شود و کاملا مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

واتس اپ برای iOS قابلیت توقف ضبط پیام های صوتی را در نسخه بتا 2.21.230.16 در اکتبر 2021 فعال کرده بود، در حالی که سرویس پیام رسانی متعلق به متا هنوز این ویژگی را در واتس اپ بتا گوشی های موبایل اندرویدی فعال نکرده است.

بروزرسانی جدید واتس اپ وب
بروزرسانی جدید واتس اپ وب

بروزرسانی های جدید واتس اپ دستکتاپ و مک بوک

همچنین واتس اپ در حال بررسی و تعبیه کردن ویژگی های جدید برای ارتقا این برنامه می باشد و قابلیت های جدید را مورد آزمایش قرار می دهد. علاوه بر قابلیت چک کردن ویس پیش از ارسال آن و امکان توقف در آن، واتس اپ در حال ساخت انیمیشن های جدید برای ایموجی های قلب است تا بتوانید انواع استیکر قلب متحرک را برای یکدیگر ارسال نمایید، قابلیت ارسال استیکر متحرک قلب تا به امروز در نسخه های آزمایشی بتای واتس اپ 22.2.72 برای کاربران iOS اجرا شده است.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده که به زودی در اپلیکیشن WhatsApp مشاهده خواهیم کرد، طراحی این برنامه در نسخه وب دچار تغییراتی خواهد شد، به عنوان مثال از رنگ های مختلف و تم تیره بهره مند خواهید شد و می توانید رنگ پس زمینه دستکتاپ واتس اپ وب خود را تغییر بدهید. این تم تیره و ایکون نمایش تعداد مسیج ها در واتس اپ در WhatsApp برای مک بوک هم تغییر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا