گجت

قابلیت SOS به سیستم عامل ساعت هوشمند اپل افزوده خواهد شد

قابلیت SOS به سیستم عامل ساعت هوشمند اپل افزوده خواهد شد وکاربرانمی توانند  در زمان های اضطراری با سرویس های امدادی تماس بگیرند و قابلیت SOS باعث می شود اپل واچ در بعضی مواقع به دست ‌بند هوشمند سلامتی تبدیل شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند اپل

SOSنام قابلیت جدیدی است که در watchOS 3 به ساعت هوشمنداپل افزوده شده است. این قابلیت امکان برقراری تماس با سرویس ‌های امدادی را از طریق اپل واچ ارائه می ‌کند و تنها کافی است که کاربر به مدت مشخصی دکمه ساعت را فشار دهد.

ساعت هوشمند اپل

اپل  در کنفرانس توسعه دهندگانش که با نام WWDC 2016 شناخته می ‌شود از قابلیت‌ های جدید اپل واچ رونمایی کرد که یکی از آن‌ها نیز دکمه SOS بود. این قابلیت در نسخه جدید سیستم عامل اپل واچ با نام watchOS 3 ارائه می‌ شود و کاربران با استفاده از آن می‌ توانند در مواقع ضروری با سرویس‌های اورژانسی تماس بگیرند. شیوه کار آن نیز بدین صورت است که کاربر باید به مدت نسبتا طولانی دکمه کنار ساعت را فشار دهد.

زمانی که دکمه کنار دستگاه فشار داده شود، شمارش معکوس شروع می ‌شود و اگر فشار دادن دکمه ادامه یابد، دستگاه با اورژانس و سرویس ‌های اضطراری (شماره 911) تماس می ‌گیرد و کاربر می‌ تواند با آن ‌ها صحبت کند. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که اپل واچ می ‌تواند تشخیص دهد که کاربر در چه کشوری است و بر این اساس شماره صحیح را در جهت ارتباط با سرویس‌های اورژانسی شماره ‌گیری می‌ کند.

ساعت هوشمند اپل

با برقراری تماس، اپل واچ موقعیت کاربر را به دوستانی که پیش ‌تر برای این منظور در لیست دستگاه قرار گرفته ‌اند، ارسال می‌کند تا بلکه اقداماتی را انجام دهند و از شرایط وی مطلع شوند. در شرایط این چنینی، اپل واچ تبدیل بهدست ‌بند سلامتیمی ‌شود و اطلاعات پزشکی کاربر را نمایش می ‌دهد. با فعال شدن قابلیت SOS، تمام اطلاعات پزشکی کاربر که وی پیش از این در اپلیکیشن سلامتی دستگاه (Health) ثبت کرده بود، نمایش داده می‌ شود.

ساعت هوشمند اپل

اپلیکیشن‌ های HealthKit اطلاعات دقیقی را در خصوص شرایط پرشکی فرد ارائه می ‌کنند و این قابلیت بخصوص در زمان ‌هایی که فرد پیش از رسیدن سرویس ‌های امدادی بی‌ هوش شده باشد، بسیار موثر است. همان‌طور که گفته شد، SOS یکی از قابلیت ‌هایی است که در watchOS 3 به اپل واچ افزوده شده است. این نسخه باعث می ‌شود که ساعت اپل عملکرد مفید تری داشته باشد و البته سریع‌ تر شود.

لیست قیمت ساعت هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند اپل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. ارائه اپل واتچ با انجام کار sos و تماس در حال اضطراری و ارسال اطلاعات مکان برای دوستان مورد نظر می تواند به کاربران اپل اضافه کند تا در زمان مشکلات هیچ در دسر خاصی نداشته باشدو این مار اپ باعث توجه کاربران به سوی این ساعت هوشمند خواهد شدو همچنین ارائه شرایط پزشکی بر روی آن نیز یکی از مسائل فوق العاده مطرح شده است که بسیار عالی است

  2. با سلام وخسته نباشید
    با این که ساعت هوشمند اپل نسبت به اچ پی طراحی زیبایی نداره ولی میتونه با داشتن دو برابر کارای جلب توجه بیشتری کنه این ساعت هوشمند اپل با داشتن قابلیت SOS به سیستم عامل که داره منحصر به فرد تر شده و میتونه مشتریان بیشتری را جذب کنه امیدوارم اینم ساعت های هوشمند با کارایی بالا زودتر عرضه بشن باتشکر

  3. با سلام خدمت شما
    این ساعت هوشمند دارای امکانات زیادی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است. این ساعت مانند یک گوشی عمل می کند و این ساعت هوشمند از یک نمایشگر خوب بهره میبرد و طراحی این ساعت بسیار زیبا است.

  4. با سلام
    قابلیت SOS به سیستم عامل ساعت هوشمند اپل افزوده خواهد شد که این گوشی قابلیت ها و امکانات زیاد و خوبی داره.این ساعت هوشمند دارای طراحی زیبایی میباشد. قیمت این ساعت هوشمند هنوز مشخص نشده

  5. با سلام.

    قابلیت SOS به سیستم عامل ساعت هوشمند اپل افزوده خواهد شد.
    SOS نام قابلیت جدیدی است که در watchOS 3 به ساعت هوشمند اپل افزوده شده است. این قابلیت امکان برقراری تماس با سرویس ‌های امدادی را از طریق اپل واچ ارائه می ‌کند و تنها کافی است که کاربر به مدت مشخصی دکمه ساعت را فشار دهد.

  6. قابلیت SOS سیستم عامل ساعت هوشمند اپل واقعا قابلیت خوبی باید باشه و تو شرایط های اضطراری هم خیلی می تونه به صاحبش کمک کنه… تو همیشه بی نظیر بودی اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا