راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزارقطعات کامپیوتر

قدرتمند ترین کارت گرافیک کمپانی ای ام دی معرفی شد

قدرتمند ترین کارت گرافیک ای ام دی معرفی شد و با توجه به مشخصات فنی اعلام شده این کارت گرافیک ها دارای حافظه اختصاصی از نوع HBM 2 هستند و مناسب برای پردازش های سنگین و جدید ترین گیمینگ های روز دنیا نیز می باشند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ای ام دی

لیست قیمت کارت گرافیک

به نظر می‌ رسد کمپانی AMD در مورد فناوری ‌های High-Bandwidth Cache و همچنین High-Bandwidth Cache Controller که به اختصار HBC و HBCC نامیده می‌ شوند بسیار مطمئن است چرا که قصد دارد تنها با استفاده از چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از این نوع، کارت گرافیک ‌های RX Vega خود را برای اجرای بازی ‌ها و همچنین کار با سنگین ‌ترین نرم‌ افزار ها آماده کند.کمپانی AMD به صورت رسمی اعلام کرد که کارت گرافیک ‌های RX Vega که قدرتمند ترین محصولات از نسل بعدی از کارت گرافیک‌ های این کمپانی محسوب می ‌شوند دارای 4 و 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع HBM 2 هستند.

کارت گرافیک ای ام دی

کارت گرافیک ای ام دی Fury X که چندی پیش از سوی شرکت AMD معرفی و عرضه شد از چهار گیگابایت حافظه از نوع نسل اول از حافظه‌ های HBM برخوردار بود اما به دلیل عدم حضور یک سیستم کنترل حافظه قدرتمند، این کارت گرافیک گاهی اوقات در هنگام استفاده در فعالیت‌ های سنگین دچار مشکل می‌ شود. فناوری HBCC که در نسل دوم از حافظه ‌های HBM معرفی شده است موجب می ‌شود که دیگر در کارت گرافیک‌ های نسل جدید AMD شاهد حضور این مشکلات نباشیم. کمپانی AMD چندی پیش با انتشار یک نمودار نشان داد که در معماری Vega، حافظه تخصیص یافته هم چون دو برابر حافظه واقعی استفاده شده در این محصولات عمل خواهد کرد.

کارت گرافیک ای ام دی

اکنون AMD قصد دارد با استفاده از یک سیستم مدیریت حافظه ارتقا یافته و هوشمند با تنها چهار گیگابایت حافظه اختصاصی در کارت گرافیک ‌های RX Vega، محصولی قدرتمند برای اجرای جدید ترین بازی‌ ها فراهم آورد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیگ ای ام دی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینطور که مشخص این کارت گرافیک کمپانی ای ام دی خیلی خاص و منحصر به فرد ولی بعد از عرضه باید دید که چه کارایی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا