راهنمای خرید

معرفی کیس کامل ایسوس ROG G11 مخصوص گیمینگ

معرفیکیس کامل ROG G11 ایسوس مخصوص گیمینگ شاید بتواند جان تازه ای به بازار گیمینگ دسکتاپ که این روزها کم فروغ شده است ببخشد. با اینکه دیگر شاهد روزهای غرور آفرین بازار گیمینگ دسکتاپ نیستیم و به عقیده بسیاری از تحلیلگران حداقل تا 2 سال دیگر به اوج باز نخواهد گشت، اما هیچ چیز جلو دار سازندگان در تولید محصولات قدرتمند و خیره کننده نیست. کمپانی ایسوس کیس از پیش آماده مخصوص گیمینگ ROG G11 را معرفی کرده است که دل از هر گیمری می رباید.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

کیس کامل ایسوس ROG G11

این روزها بحران های مالی و جهانی متعددی گریبانگیر گیمرها در اکثر نقاط دنیا است، اما سازندگان برتر سخت افزارهای دسکتاپ را از نوآوری و فروش محصولات قدرتمند باز نداشته است.کامپیوتر کامل ایسوسROG G11 مخصوص گیمرهاست که برند جمهوری خلق گیمرهای این کمپانی یدک می کشد، توان خود را نسل ششمپردازندههای Core i7 و کارت گرافیک GeForce GTX 980 انویدیا می گیرد و امکان اجرای بازی ها با حداکثر جزئیات ممکن را بدون بکارگیری گران قیمت ترین و جدید ترینکارت گرافیکروز به گیمرها می بخشد. این سیستم از پیش آماده شده دارای درایو حالت جامد پرسرعت M.2 PCIe 3.0 x4، ماژول های حافظه DDR4 و درگاه ارتباطی USB 3.1 نسل دوم برای ارائه بالاترین سطح کارایی می باشد.

مشخصات فنی کیس کامل ایسوس ROG G11

درایو حالت جامد M.2 PCIe 3.0 x4 بکار رفته در ROG G11، سرعت دست یابی معادل 2 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می کند که تا چهار برابر درایوهای حالت جامد SATA رایج سرعت دارد. این سرعت عظیم به کاهش زمان انتظار در راه اندازی سیستم و از همه مهمتر بارگذاری بازی ها منجر می شود. 32 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 2133 بر روی مادربرد مبتنی بر چیپ‎ست H170، سرعت 2.1 میلیارد تبادل بر ثانیه را فراهم می کند.

ایسوس سخت افزارهای قدرتمند را با دقت بالایی در کیس زیبایی جای داده است که از جلوه نورپردازی چشم نوازی با 8 میلیون رنگ بهره می برد. پردازنده های Core i7 Skylake نیز بهترین کارایی را نسبت به هر نسل دیگری در گیمینگ به نمایش می گذارند. قیمت و یا زمان عرضه این محصول تاکنون اعلام نشده است

لیست قیمت کامپیوتر کامل

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام و دورود
    معرفی کیس کامل ایسوس ROG G11 مخصوص گیمینگ که این کیس دارای طراحی زیبا و امکانات بسیار خوب و مجهزی میباشد که طرفداران زیادی هم پیدا کرده و این کیس برای کسانیس که زیاد بازی میکنند و گیمیر هستند بسیار مناسب است و برای آنها ساخته شده است.

  2. سلام چه کیس زیبا و با کیفیتی توی سایتتون معرفی کردید،(کیس کامل ایسوس ROG G11 مخصوص گیمینگ)هون طور هم که درج کردید درایو حالت جامد M.2 PCIe 3.0 x4 بکار رفته در ROG G11، سرعت دست یابی معادل 2 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می کند که تا چهار برابر درایوهای حالت جامد SATA رایج سرعت دارد. که این عالیه واقعا سپاس بیکران از شما.

  3. کیس کامل ایسوس ROG G11 که مخصوص گیمینگ است. یکی از بهترین کامپیوتر های کامل عرضه شده توسط این شرکت با سابقه و معروف است. با توجه به سخت افزار عالی این کیس. حافظه ی رم 32 گیگابایت و 3 ترابایت هارد. طراحی بسیار خوبی هم دارد. برای گیمر های حرفه ای نیز مناسب می باشد. اگر دنبال کامپیوتر های کامل مخصوص گیمینگ میگردید این محصول بسیار مناسب است

  4. ایسوس سخت افزارهای ROG G11 قدرتمند را با دقت بالایی در کیس زیبایی جای داده است که از جلوه نورپردازی چشم نوازی با 8 میلیون رنگ دارد. پردازنده های Core i7 Skylake نیز بهترین کارایی را نسبت به هر نسل دیگری در گیمینگ به نمایش می گذارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا