قطعات کامپیوتر

قیمت مادربرد گیمینگ گیگابایت Aorus GA-AX370-K7 اعلام شد

قیمت مادربرد گیمینگ گیگابایت Aorus GA-AX370-K7 اعلام شد و با توجه به مشخصات فنی اعلام شده این Motherboard مجهز به سوکت AM4 است و دارای نرم افزار منحصربه فردی نیز می باشد که باعث می شود سرعت عملکرد چیپست ها افزایش یابد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد گیمینگ گیگابایت Aorus GA-AX370-K7

لیست قیمت مادربرد

با توجه به ارائه پردازنده جدید ای‌ ام‌ دی رایزن؛ سازندگان، چندین مادربرد را برای پیش ‌فروش قرار داده‌ اند. در اینجا به معرفی مادربرد گیگابایت Aorus GA-AX370-Gaming K7 با سوکت AM4 می‌ پردازیم که پرچم‌ دار گیگابایت محسوب می‌شود؛ اما این مادربرد هنوز برای پیش ‌خرید در بیشتر مناطق آماده نیست. جالب ‌ترین ویژگی مادربرد Aorus AX370-Gaming K7، ال ‌ای ‌دی ‌های RGB موجود روی برد است که قابلیت شخصی ‌سازی دارند. این مادربرد دارای LED هایی در اطراف شیار رم، شیار PCI-E، قسمت صدا و هیت ‌سینک است. اگر فکر می ‌کنید به نور بیشتری نیاز دارید، دو عدد LED در بالای این مادربرد قرارگرفته ‌اند.

مادربرد گیمینگ گیگابایت Aorus GA-AX370-K7

مادربرد پرچم ‌دار گیگابایت AX370-Gaming K7 یکی از بهترین قابلیت‌ های اورکلاک را در بین مادربرد هایی با سوکت AM4 دارد. مدار تغذیه به‌ وسیله هیت ‌سینک ‌های بزرگ خنک می ‌شوند و برای پشتیبانی از خطا های حین اورکلاک از دو چیپ BIOS بهره می ‌برد. کمپانی گیگابایت برای مادربرد Aorus GA-AX370 Gaming K7 از مولد سرعت جدا گانه ‌ای استفاده می ‌کند. اگرچه بیشتر مردم برای اورکلاک ترجیح می‌ دهند ضریب مالتیپر پردازنده را تغییر بدهند؛ اما مولد سرعت می ‌تواند BCLK را اورکلاک کند که از مالتیپر راحت‌ تر است و پایداری بیشتری دارد.

مادربرد گیمینگ گیگابایت Aorus GA-AX370-K7

کمپانی گیگابایت تصمیم گرفته است برای صدا در این مادربرد از دو کُدِک صوتی Realtek ALC1220 استفاده کند. یکی از این codec‌ ها برای پورت ‌های جلویی و دیگری برای audio jacks عقبی استفاده می ‌شود. این کدک‌ ها به آمپلی‌ فایر، خازن ‌های بالا رده و تجهیزات زیادی که از صدا در برابر EMI محافظت می ‌کنند، مجهز شده است. کمپانی گیگابایت همچنین از نرم‌ افزار Sound Blaster X-Fi MB5 برای بالا بردن عملکرد چیپ استفاده می ‌کند.

مادربرد گیمینگ گیگابایت Aorus GA-AX370-K7

مادربرد گیگابایت Aorus GA-AX370-Gaming K7 دارای چهار پورت USB 3.1 Gen 2 است. دو پورت USB 3.1 Gen 2 Type-A به چیپست X370 متصل هستند، درحالی ‌که پورت سوم به کنترلر ASMedia متصل است. کنترلر ASMedia از دو پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C پشتیبانی می ‌کند که روی پنل پشتی قرارگرفته است. گیگابایت برای ذخیره‌ سازی اطلاعات از هشت پورت ساتا 3، یک شیار M.2 Key M و یک کنترلر U.2 استفاده کرده است.

این برد از دو کانکتور SATA-Express نیز استفاده می ‌کند، اگرچه این کانکتورها بلااستفاده هستند و تقریبا هیچ وسیله ‌ای که از این کانکتورها استفاده کند، وجود ندارد.قیمت مادربرد گیگابایت Aoros GA-AX370-Gaming K7 در ایالات ‌متحده مشخص نیست، اما اگر در کانادا زندگی می ‌کنید می‌توانید این مادربرد را از Newegg باقیمت 219.99 دلار سفارش دهید؛ هرچند احتمال دارد که اینمادربرددر زمان ارائه در ایالات‌متحده 168 دلار قیمت داشته باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد گیمینگ گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. قیمت مادربرد گیمینگ گیگابایت Aorus GA-AX370-K7 در لیست قیمت مادربردهای gigabyte که اعلام کردید نبود لطفا به نمایندگی های گیگابایت اعلام کنید قیمت این مادربرد مخصوص بازی گیگابایت رو درج کنن

  2. مادربردهای گیمینگ گیگابایت اگر با کارت گرافیگ گیگابایت و رم دی دی آر 5 کینگمکس ست بشه بهترین کامپیوتر مخصوص بازی رو خواهید داشت

  3. اینطور که مشخص مادربرد گیمینگ گیگابایت GA-AX370-K7 وارد بازار های قطعات کامپیوتر ایران نمیشه ولی از نظر مشخصات فنی عالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا