راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

قیمت کنسول بازی ایکس ‌باکس وان اس All Digital بدون دیسک

شاید پذیرفتن کنسول بازی که بدون دیسک کار می کند برای ما آسان نباشد، اما جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت بدون درایو سی دی طراحی شده است و به صورت کاملا دیجیتالی می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای گیمرها تداعی کند.

کنسول بازی ایکس ‌باکس وان اس all digital رونمایی شد

ایکس باکس وان اس All Digital نامی است که کمپانی Microsoft برای جدیدترین کنسول بازی خود انتحاب کرده است، با توجه به کار کرد تمام دیجیتالی Xbox One S All Digital تنها راه نصب بازی ‌ها بر روی آن از طریق وب سایت ‌هایی مانند مایکروسافت استور خواهد بود.

ویژگی کنسول بازی ایکس ‌باکس وان اس all digital

ظرفیت هارد ایکس باکس وان اس All Digital مایکروسافت نیز که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت می باشد، برابر با یک ترابایت اعلام شده است و پشتیبانی از 4K و HDR نیز برای این محصول امکان پذیرخواهد بود، اما سایر مشخصات فنی این کنسول متاسفانه هنوز منتشر نشده و در حاله ای از ابهام قرار گرفته است.

کنسول بازی مایکروسافت ایکس ‌باکس وان اس all digital

از نظر ظاهری جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت مثل همیشه در رنگ سفید تولید شده و به همراه یک دسته بازی فروخته خواهد شد، البته طرفداران و علاقمندان این برند معتقدند که این محصول نسخه پایه کنسول‌ بازی های دیجیتالی مایکروسافت است و نسخه ‌های دیگر ایکس ‌باکس وان اس All Digital نیز پس از چند ماه دیگر عرضه خواهد شد.

فروش ایکس باکس وان اس All Digital به همراه 3 بازی:

لازم به ذکر است کمپانی Microsoft سه بازی به صورت پیش‌ نصب با نام های Forza Horizon 3، Sea of Thieves و Minecraft را در پکیج ایکس کنسول بازی ‌باکس وان اس All Digital قرار داده است، که می توانید پس از خرید برای بازی از آنها استفاده نمائید.

کنسول بازی ایکس ‌باکس وان اس all digital مجهز به 3 بازی

قیمت ایکس باکس وان اس All Digital مایکروسافت برابر با 229.99 یورو خواهد بود و در 7 مه 2019 در بازار کنسول بازی اروپا فروخته خواهد شد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که فروش بهاره مایکروسافت استور آلمان این کنسول بازی را به قیمت 244.99 یورو به همراه یک بازی به خریداران عرضه می نماید.

لیست قیمت کنسول بازی مایکروسافت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا