راهنمای خرید لپ تاپ

لپ تاپ سامسونگ سری Notebook 9 با مانیتور قابل چرخش

لپ تاپ سامسونگ سری Notebook 9 با مانیتور قابل چرخش بوده و این 4 اولترابوک جدید کمپانی سامسونگ در ویژگی ها و سایز های مختلف برای علاقه مندان این برند به لیست قیمت لپ تاپ این شرکت اضافه گردید. سامسونگ سری جدیدی از لپ‌تاپ‌ های قابل حمل Notebook 9 را معرفی کرد. این سری چهار مدل مختلف دارد که یکی از آن ‌ها از نمایشگری قابل چرخش برخوردار است. در ادامه به مشخصات این لپ‌ تاپ ‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ سامسونگ سری Notebook 9

مدل پایهلپ ‌تاپ‌های سری 9 سامسونگ، نمایشگری 13.3 اینچی با رزولوشن 1080p و پردازنده Core i5 نسل ششم اینتل  دارد و با قیمتی 999 دلاری عرضه می‌ شود و قادر است تا 10 ساعت شارژ دهی کند. مدل دوم این لپ تاپ سامسونگ اندازه نمایشگر بزرگتر 15 اینچی با رزولوشن 1080p دارد که با پردازنده Core i7 و 12 ساعت شارژ دهی باتری قیمتی معادل 1199 دلار پیدا کرده است.

لپ تاپ سامسونگ سری Notebook 9

مدل سوم از سری Notebook 9 که نمایشگری 13.3 اینچی با رزولوشن بالای 3200 در1800 پیکسل دارد و قابل چرخش است. این لپ‌ تاپ از پردازنده Core i7 و طول عمر باتری 7.3 ساعته با قیمتی 1199 دلاری برخوردار است.

لپ تاپ سامسونگ سری Notebook 9

اما آخرین مدل که Notebook 9 Pro نام گذاری شده به نمایشگر15.6 اینچی با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و پردازنده Core i7 مجهز شده و طول عمر باتری 6.5 ساعته دارد و قیمت آن هم از همه مدل‌ ها گران ‌تر و برابر با 1399 دلار است. همه مدل‌ هایی که نام بردیم از حافظه ذخیره ‌سازی 256 گیگابایت فلش، حافظه رم 8 گیگابایت و ویندوز 10 برخوردارند.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید…
    شرکت بزرگ سامسونگ همیشه یکی از تولید کننده های خیلی خوب لپ تاپ در دنیا بوده و تا کنون لپ تاپ های خیلی خوبی رو روانه بازار کرده و من هم همیشه محصولات این شرکت رو چه گوشی هاش و لپ تاپ هاش و چه وسایل دیگه ای که تولید می کنه دنبال می کنم و همیشه هم از این وسایل راضی بودم .لپ تاپ سامسونگ سری Notebook 9 هم که در این مطلب بهش اشاره شده یکی دیگه از محصولات خوب این شرکت هست و با مشخصاتی که از این محصول در این سایت آی تی بازار به اشتراک گذاشته شده من فکر می کنم این لپ تاپ یکی از پرطرفدار ترین محصولات این شرکت باشه.

  2. سلام درود
    لپ تاپ سامسونگ سری Notebook 9 با مانیتور قابل چرخش بوده و این 4 اولترابوک جدید کمپانی سامسونگ در ویژگی ها و سایز های مختلف برای علاقه مندان این برند به لیست قیمت لپ تاپ این شرکت اضافه گردید. سامسونگ سری جدیدی از لپ‌تاپ‌ های قابل حمل Notebook 9 را معرفی کرد

  3. سلام خسته نباشید
    با این لیتاب سامسونگ Notebook 9 با قابلیت چرخش مانتیتور منحصر به فرد بوده و اهمیت داده میشود ولی خیلی گرونه به نظر من این قابلیت اینقدر اهمیت نداره که بخوای هزینه بشتری پرداخت کنی شاید این مدل لب تاب فقط برای افراد خاصی مورد اسفاده باشه و چندان سودی برایش نداشته باشد
    ممنون از سایت ای تی بازار که باعث میشه مطابق با نیازمون کالای مناسب رو بخریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا